Crispo Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har en toshiba bærbar PC på vei nå, og lurte på om noen kjapt kunne svare på om denne vil kunne kjøre World of Warcraft med akseptabel FPS. Spesifikasjonene er: Intel Centrino Mobile 1.6GHz GeForce Go 5200 64mb 512mb DDR-RAM Hva tror dere?
ttt Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 World of Warcraft har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene". Flyttes.
Acurus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Godt innafor krava iallefall. Kjør på lite grafikk pga skjermkortet så burde det holde. Men du må regne med en del hakking der det er mye folk. 512mb ram holder ikke da.
Bautastein Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Funker bra. Jeg har en dårligere laptop enn det der og får kjørt wow halvglatt (på laveste instillinger riktignok). Endret 2. september 2005 av Pinglebolle
Gnurk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har mine tvil dessverre, GeForce Go 5200 er noe skit, jeg har akkurat det samme på min P4 3,06Ghz bærbare med 512 ram, og WoW var etter min mening ikke spillbart på den
DezTruckTor Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har en toshiba bærbar PC på vei nå, og lurte på om noen kjapt kunne svare på om denne vil kunne kjøre World of Warcraft med akseptabel FPS. Spesifikasjonene er: Intel Centrino Mobile 1.6GHz GeForce Go 5200 64mb 512mb DDR-RAM Hva tror dere? Har selv kjørt wow på en dårligere laptop. Funker helt greit om du ikke makser grafikken, slik som på stasjonere. Ikke forvent 100 fps, men det lagger ikke. Nå skal jeg ikke si om det virke bra i 40mann-raid, for det har jeg ikke testet ennå.
.V. Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har mine tvil dessverre, GeForce Go 5200 er noe skit, jeg har akkurat det samme på min P4 3,06Ghz bærbare med 512 ram, og WoW var etter min mening ikke spillbart på den WoW går vel heller lite på skjermkort, men 512 mb ram er litt i knappeste laget (men det går).
Crispo Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Har fått den i hus og testet nå. Kjører på mellom 15 og 25 FPS under normale omstendigheter, selv om det er noe treg å laste ting. Orgrimmar og Onyxia/MC/BWL blir sikkert litt choppy, men jeg tror jeg skal kunne overleve med dette. En ting er at man ikke er så avhengig av FPS i WoW, men man blir ikke noe mer avhengig av FPS når man spiller mage. Blir knall å farme med i fritimene dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå