Gå til innhold

Jeg skal joine GW ! Noen som vil ha meg ? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å kjøpe GW idag. Ser det er mange norske som spiller her, er det noen som vil ha meg på sin server? Kommer til å vie en del tid til det lol, spiller også FFXI. Syntes det hadde vært kult å komme på en server med en del norske. Hvis dere eventuelt har linkshell, clan, eller hva enn det heter der... Det er vel sånn at det er en del servere sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror begge har feil. Det kjøres på mangen servere, men du merker ingenting når du bytter. SKjer når du Går ut av byer og slikt. Tror det er en veldig komplisert måte Guild Wars og servere er bygd opp på. Ikke skyt meg visst jeg tar feil.

Skrevet

Det er mange fysiske servere, men når du spiller føles det som om det bare er 3. Den europeiske, den amerikanske og den asiatiske. Men, du kan møte noen på de andre serverene via såkalte "international districts".

Skrevet (endret)
Det er mange fysiske servere, men når du spiller føles det som om det bare er 3. Den europeiske, den amerikanske og den asiatiske. Men, du kan møte noen på de andre serverene via såkalte "international districts".

Nå er vi over på districts :p Det finnst mangen districts som du kommer automatisk innpå nå kommer til ein by utpost eller noe.

Endret av izoren
Skrevet

Sjekk ut www.gwnorge.net (husker ikke)

Og jeg tror du har missforstått. du har 2 servere. american og europe. server. Desse har "under servere" kalt districts. du kan skifte mellom desse oppe i venstre hjørne ingame.

Er du i engelish 2 er du på Europe server i district 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...