Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg skal ut å kjøpe GW idag. Ser det er mange norske som spiller her, er det noen som vil ha meg på sin server? Kommer til å vie en del tid til det lol, spiller også FFXI. Syntes det hadde vært kult å komme på en server med en del norske. Hvis dere eventuelt har linkshell, clan, eller hva enn det heter der... Det er vel sånn at det er en del servere sant?
holst84 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Er kun en server. Jepp jepp. (Såvidt jeg husker)
Adversary Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Feil, i Gw er det 3 servere tror jeg. en for europa, amerika og en for asia. Du kan skifte mellom europa og amerika 5 ganger. Asia serveren kan du ikke skifte til.
Morfiril Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Tror begge har feil. Det kjøres på mangen servere, men du merker ingenting når du bytter. SKjer når du Går ut av byer og slikt. Tror det er en veldig komplisert måte Guild Wars og servere er bygd opp på. Ikke skyt meg visst jeg tar feil.
Adversary Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Du har rett, men jeg tenkte på "hoved servere" som AM server og EU server. Så begge vi to har rett tror jeg
brd Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Folk velger AM fordi dei har masse favour(gå til uw eller fow) MEN velg EU
SGE7000 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Folk velger AM fordi dei har masse favour(gå til uw eller fow)MEN velg EU Støttes Vær solidarisk - hold deg på EU-"realm"
Idioteque Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det er mange fysiske servere, men når du spiller føles det som om det bare er 3. Den europeiske, den amerikanske og den asiatiske. Men, du kan møte noen på de andre serverene via såkalte "international districts".
brd Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Det er mange fysiske servere, men når du spiller føles det som om det bare er 3. Den europeiske, den amerikanske og den asiatiske. Men, du kan møte noen på de andre serverene via såkalte "international districts". Nå er vi over på districts Det finnst mangen districts som du kommer automatisk innpå nå kommer til ein by utpost eller noe. Endret 2. september 2005 av izoren
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 jeg spiller på english 2 jeg nå, dritfett spill btw, skulle likt hvis det var noen norske guilder
Adversary Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Sjekk ut www.gwnorge.net (husker ikke) Og jeg tror du har missforstått. du har 2 servere. american og europe. server. Desse har "under servere" kalt districts. du kan skifte mellom desse oppe i venstre hjørne ingame. Er du i engelish 2 er du på Europe server i district 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå