Gå til innhold

Case modere se HER !!


Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker hvit bakgrun på sidene. De knappene du bruker er litt kule men de står ikke i stil med resten. Jeg synes du skulle skrive den på norsk, er sikkert ikke så mange som ikke er fra norge som skal lese den likevel, skall du absolut ha den på engelsk så kan du lage den slik at man kan velge mellom engelsk og norsk på startsiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-11 13:45, Aleks_r skrev:

Har du fått lov av Chieftec å bruke de bildene da?

Grei side,men ræva design!Innholdet var greit,bortsett fra litt småfeil i engelsken.Keep up the good work!Aleks_r


 

hehe jeg har ikke spurt da men.. tror du de har i mot litt reklame da :smile: det er jo bare en fordel for dem det da:) men dette skal også vekk ettervert.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 14:10, Cool skrev:

Jeg foretrekker hvit bakgrun på sidene. De knappene du bruker er litt kule men de står ikke i stil med resten. Jeg synes du skulle skrive den på norsk, er sikkert ikke så mange som ikke er fra norge som skal lese den likevel, skall du absolut ha den på engelsk så kan du lage den slik at man kan velge mellom engelsk og norsk på startsiden.


ja jeg tenkte på det samme selv , tror nok jeg bytter ut de knappene. men en grå side er vel ikke så ille da , du klarer jo å lese det som står der , og det er jo netopp det jeg skal ha fram:) Som sagt så vil den også komme på norsk med valg på første siden,men alt til sin tid er det jo noe som heter :smile:

Lenke til kommentar

det ser ut til at alle er opptatte av design her men er det noen i det hele tatt som har tenkt på innholdet ?? Når dere skal ha hjelp til noe og surfer igjennom en hjelpe side , hva er det dere ser på ? er det designen eller er det hvordan man skal gå fram med de forskjellige tingene ? bare lurer lissom. Det er greit at det kanskje er litt rotete og sånn men dette vil bli fikset på.

Jeg laget denne siden for å kankje hjelpe til litt for de som ikke har så god peil , jeg lagde ikke denne siden for å vinne en design konkuranse eller no.Men man lærer av sine feil heter det seg :smile:

Det viktigste må vel være at siden er leselig og at du finner fram til det du skal,men som sagt så er det sikkert noe jeg kan forandre på her og der :smile:

Lenke til kommentar

Guide-sidene var helt greie. Gode fargevalg på tekst og bakgrunn, oversiktlig og behagelig å lese. Tips her ville kanskje være å bytte til en annen font, og sette skriftstørrelsen litt mindre (Arial, Tahoma eller Verdana er fine skrifttyper :wink: ).

Ellers vil jeg anbefale at du endrer 'Enter'-siden slik at den står i stil med resten, pluss se om du v.h.a. frames eller liknende kan få bedret navigasjonen litt (f.eks. sette menyen inn i en egen frame til venstre, så den alltid synes).

 

Jeg kan trøste deg med at jeg har sett hundre ganger verre sider (Hvis noen vil ha et eksempel, så send en privat melding :grin:)

 

Er ikke webdesigner av yrke, men har holdt på med websider på hobbybasis i noen år :smile:

Lenke til kommentar

Det der gidder jeg ikke å komentere en gang :smile:

 

men det spørs om ikke jeg legger ned hele greia , det var vist bom skudd å lage en slik side :smile:

hmm! det jeg kunne gjort er å få en til å lage en til meg da :smile: men hva er poenget med det tro ?

spørs om det er til noe hjelp for andre da lol

men men nok om det , jeg legger ivertfall ned denne siden så det bør vel løse det meste av mitt hjemme side problem tror jeg :smile:

 

ps. lese litt mere først hehe

Lenke til kommentar

Ikke legg den ned!Det er det dummeste du gjør!Alle bra sider starer i det små!Ikke sant;ikke gi opp med en gang,det er i hvertfall skjelettet liksom.Nå kan det bare gå en vei:opp!(lykke til!)ps:lager du noe msikk som er bra,siden du kaller deg for DJ sonic?

 

[ Denne Melding var redigert av: Aleks_r på 2002-08-11 21:04 ]

Lenke til kommentar

Hallo dere som klager så jævli......

 

HVORFOR KLAGER DERE PÅ DEN SIDEN ????

 

Tror noen av dere ikke klarer bedre selv jeg..

Så intill dere kommer opp med en bedre side så hold kjeft alle sammen...

 

 

Jeg syns den var bra jeg for en som ikke har gjort det før :smile:

 

STÅ PÅ !!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 20:17, argon264 skrev:

Vel, blei ikke helt imponert. De andre har vel nevnt det meste. Tror du skal styre unna flashanimasjoner og slike ting, det er bare noe man bruker for å ta opmerksomheten bort fra svakheter andre steder IMNSHO.


Anbefaler ellers en tur innom


Bruk den til å lage korrekt HTML som kan leses av alle nettlesere.


 

hmm! tror ikke det skal vere så mye flash igjenn på den siden der nå :smile: brukte litt tid på dette tiligere i dag så dette er fjærnet.

ja det kunne kanskje ha vert noe det å få fikset på den litt ang nettlesere og slikt , vi får se hva vi får til i morgen eller no.

 

siden er kanskje litt enkel men det er som sagt guidene som skal fram :smile:

Lenke til kommentar

Noen hint til forbedring:

 

¤ Fjern bakgrunnsbildet.

¤ Bytt ut de fleste animerte gif'ne med plain tekst

¤ Bruk 3 eller færre forskjellige farger på siden.

 

Ellers burde det være greit...

Har ikke sett på siden fordi jeg fikk sjokk av bakgrunnen.. :smile:

Lenke til kommentar

eh ! bare for å nevne det så er det ikke animasjoner eller bagrundsbilde på den siden lengre :smile: dette har blitt tatt vekk , nå vet jeg ikke med dere men min nettleser er i orden den :smile:

men har jeg riktigt i mine anelser så er det ikke sikkert dere ser siden slik jeg ser det pga frames og slikt som jeg ikke er så flink til ennå men det kommer :smile:

 

ps. driver å gjør om siden til norsk i dette øyeblikk,så for dere som har litt problemer med å forstå siden så blir det lettere for dere å lese ettervert som jeg blir ferdig lol

Lenke til kommentar

Vet du thommy, når jeg så den siden din kjente jeg meg igjen første gangen jeg skulle lage en hjemmeside. Det er ikke så lett.

 

Men tips:

 

* Fjern bakgrunnen på denne siden,

Du stiller vennen din i et dårlig lys.

http://djsonic.dhs.org:8000/Jpg000.htm

* Fjern den "exit" knappen du har på

hovedsiden din. De fleste klarer å

bruke det krysset man har helt øverst

til høyre i browseren sin.

Dessuten så vil du vel ikke at de skal

Stikke med en gang de kommer?

 

* Jeg syntes du hadde et veldig bra innhold.

 

mail meg på [email protected]

visst du lurer på noe.

Lenke til kommentar

Ville bare nevne noe om skrivefeil.

DJ'en får masse pes for engelske skrivefeil her, men jeg synes nå det er mye værre stelt med norsk rettskriving i forumet her.

 

viss / visst / hvis

å / og

orddeling

 

og annen helt elementær barneskolelærdom. Blir skremt jeg...

 

PS: Ikke meninga og disse noen her som faktisk har dysleksi. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...