Gå til innhold

Case modere se HER !!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at designet på sida er direkte hesslig, det var mye skrivefeil og d var lite vits i å skrive d på engelsk når d kun er folk fra ok forumet som besøker sida. Til syvende og sist må jeg få spørre: Hvem i alle dager som har bruk for en "guide til å fjerne CD-ROM plasten" eller "hvordan lage en baybus uten verken potensiometer eller transistor".

Fargevalget og designet er like rotete og stygt som på sida di.

Lær deg elektronikk og webdesign, og ikke kopier av nøyaktig andre sine prosjekt, vær original og finn på noe nytt og rått!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 18:49, Aleks_r skrev:

Ikke legg den ned!Det er det dummeste du gjør!Alle bra sider starer i det små!Ikke sant;ikke gi opp med en gang,det er i hvertfall skjelettet liksom.Nå kan det bare gå en vei:opp!(lykke til!)ps:lager du noe msikk som er bra,siden du kaller deg for DJ sonic?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Aleks_r på 2002-08-11 21:04 ]</font>


 

Ja jeg har drevet med musikk også ja , men pga familie og slikt så har jeg måttet legge dette på hylla for en stund,driver nå kun med pc musikk dvs , jeg lager musikken på pc`n , men det er ikke så mye det lengre heller,blir vel noe senere igjenn. akurat nå så sliter jeg litt med web design hehe

Lenke til kommentar

Huff og huff her var det mye dårlig kritikk. Hva med forslag på hva som skal til for å forbedre siden istedefor å slakte den??? Dette kan jo ta lysten fra enhver stakkar...

 

Mine forslag til forbedringer:

 

1. Fjern "intro siden" og gå rett inn på førstesiden

 

2. Flytt menyen øverst til venstre og ta med menyen på hver side (opprett en tabell som er delt i to, til venstre viser du menyen til høyre innholdet). Det kan også hjelpe å ta med innholdet til undersiden som underpunkter på menyen eks.

 

Projects

-> Fancontroller

-> LightController

osv.

 

3. Ta bort sidene som er merket med kommer snart, ja sidene er under utvikling men det går usagt, ha alltid relevant innhold på undersidene dine!

 

4. Vær konsistent, dvs. Ha alltid samme overskrift, teksten midtstilt eller venstrestilt osv.

 

Ønsker deg lykke til videre!

 

ps. Jeg har sett MYE verre sider fra andre nybegynnere så stå på du :grin:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: F!re på 2002-08-12 08:34 ]

Lenke til kommentar

Hei! Kjenner meg litt igjen fra da jeg lagde min første webside (knall orasnje/rød tekst med idiotisk font i bakgrunn, masse idiotiske mouseovers over alt) bortsett fra at jeg ikke hadde noe innhold :smile:

Uansett, ganske bra innhold, bortsett fra skrivefeil og design. Keep trying! Webdesign kommer ved øvelse... siden ble forresten mye bedre uten bakgrunnsbilder :smile:

 

Hvis du vil ha litt oppmuntring på designsiden, se på UrSux.com for eksempler på 10000000 ganger verre sider enn din.

Tips for vanlige begynnerfeil på DENNE siden.

 

Et hint til alle som har sagt "siden din suger" etc, prøv med litt konstruktiv kritikk i stedet. Jeg er sikker på at minst halvparten av dere ikke ville klart både halvparten av guidene og å lage siden. Og hvis dere faktisk ER bedre, var dere ikke det da dere begynte (det finnes ingen "fødte" html/gfx designere, gjør det?)

 

-tQ-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...