way_up_north 2 Report post Posted August 31, 2005 hei, hadde vært fett om dere fikk en relaterte artikler boks på nyhetene deres. Det vil iallefall generere flere klikk:) Quote Share this post Link to post
enden 29 Report post Posted August 31, 2005 (edited) Hvis du tar en titt under artiklene så pleier det å være listet opp relaterte artikler Edit; de havner visst under reklamen :/ Edited August 31, 2005 by enden Quote Share this post Link to post
Dahl 65 Report post Posted September 4, 2005 Akkurat dette med at relaterte artikler og mulighet for stemmeavgivning havner under reklamen synes jeg er synd. Quote Share this post Link to post
MortenGj 0 Report post Posted September 4, 2005 Akkurat dette med at relaterte artikler og mulighet for stemmeavgivning havner under reklamen synes jeg er synd. Enig...Man ligger jo selvfølgelig merke til de, men det er først etter jeg begynte å bruke adblock, jeg faktisk ser på dem hver gang! -MortenGj Quote Share this post Link to post
Pilot_ 34 Report post Posted September 4, 2005 Det må da gå ann å gjøre noe med det. Quote Share this post Link to post
Haraldson 13 Report post Posted September 4, 2005 Er vel ikke verre enn å lage en liten endring i templaten, endre på rekkefølgen. Fix! Now! Quote Share this post Link to post
Ozelot 908 Report post Posted September 11, 2005 Det må da gå ann å gjøre noe med det. slå to fluer i en smekk: Adblock! Quote Share this post Link to post