Gå til innhold

En fullverdig gother.

-Tori-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Verste er de som er deppa av ingen god grunn. Ellers kan noen av de være ganske høflige å snakke med faktisk.

Wtf??? Hvorfor skal det være mindre "høflig" å snakke med en gother enn en "vanlig" person? :thumbdown::hrm:

Skrevet (endret)

Ikke mobb gothere!

Gothere kan være morsomme, snille og smarte mennesker sågar som gangstere, bimboer eller oss på humoravdelinga.

Særlig norske gothere er flinke til å lage god musikk og er godt likt over hele verden :)

Men joda... Er litt morsomt med de strømpene deres...

Endret av Vegard_
Skrevet

AcolyteGutripper: Jeg er helt enig. Eller, jeg synes ikke hu er søt FORDI hu er gother. Men om hu er gother eller blondine har ikke noe å si på om jeg liker jenta eller ikke. :) de fleste vennindene mine er tross alt gothere, så...

Skrevet
AcolyteGutripper: Jeg er helt enig. Eller, jeg synes ikke hu er søt FORDI hu er gother. Men om hu er gother eller blondine har ikke noe å si på om jeg liker jenta eller ikke. :) de fleste vennindene mine er tross alt gothere, så...

jeg syns de er både snille og pene og se på...

Skrevet

At de er snille er vel kanskje ikke en selvfølge uansett hvordan de ser ut! :p men at mange gothere er pene, det er helt sikkert! ;) Det jeg mente istad var at det har jo litt med dama å gjøre og! Ikke bare stilen! hehe...

Skrevet
Særlig norske gothere er flinke til å lage god musikk og er godt likt over hele verden :)

HAHA og hvem tenker du på når du sier det?

Forresten så er gothere som regel skamstygge.

Skrevet

De som er stygge er fordi de ikke greier helt å bruke sminken og bruke klær som faktisk passer til dem bedre. Alt etter fasong og ansikt. Men noen har greid å pynte seg veldig godt i den stilen, mens andre ser ut som hvalross med tjære over.

Skrevet
hehe.... Trasig :p

Hva har punk med Goth å gjøre?

sist jeg skjekket hører mine goth's på metal.

Bekrepet metal er større en som så. :tease:

Gidder jo ikke ramse opp alle sub-sjangre....

:roll:

såe jeg sier bare at de hører på fellesnevnern jeg ;)

Skrevet (endret)
HAHA og hvem tenker du på når du sier det?

Forresten så er gothere som regel skamstygge.

Ich schreibe under på den jeg. :D

Endret av Vero_NiCa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...