Alastor Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) Om dere skal følge karaktersystemet deres, mener jeg nå at K700i fortjener en 6'er i boka. Den koster 150,- mer enn K500. K500 har 5 i testene, mens K700 kun har 4. K700 gir ENORMT mye mer for penga for de 150,- ekstra. Så her skurrer det Endret 31. august 2005 av Alastor
EinarEriksen Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Vi liker ikke at K700i har så skarp skjerm. At K700i i tillegg har blåtann og radio gjør at telefonen bør reduseres i karakter. Fra spøk til alvor; Skal bringe tipset videre!
SiR0 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Heisann Helt enig i argumentasjonen som har blitt satt frem her. Årsaken til spriket i karakter er spriket som var i pris tidligere, men nå har jeg satt de to modellene til samme "prismultiplikator". Takk for tilbakemeldinger!
Alastor Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Flott flott . Skal si ifra om jeg ser andre telefoner som fortjener en justering av karrakteren sin
Haraldson Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Det er ikke noe problem å legge til flere sider i hver melding, slik at man kan sende avgårde flere sett med bilder og videoklipp. Man har imidlertid ikke mulighet til å styre hvor lenge hver side skal vise, og lignende. Det går nå i alle fall fint på min K700i, kanskje det har med ny programvare å gjøre. Men dette gjør vel uansett lite utslag på karakteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå