Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men noen skulle hatt funnet ut dette her! altså NÅR!

 

at den blir bekteftet letter ivertfall endel!

 

Monah: gøy med ei jente til her!

5232148[/snapback]

Hehe, takk for det.

Jeg har vel ikke så mye å bidra med, annet enn å vente sammen med deg :p

 

Ps: Nå har jeg iallefall fått bytta abb, til FriFiks *s*

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Det finnes per dags dato ingen BEKREFTEDE datoer (Kilde: Dangaard og Telefast). At Expert er trege til å ta inn nye mobiler, henger vel sammen med at de ikke bestiller den før de får etterspørsel. Dette er uansett individuelt fra butikk til butikk. Expert-butikker får den ikke tilsendt uten å bestille den selv.

 

Telefast tror de får den inn i midten av desember (14.12, ubekreftet. Har selv 12.12 ubekreftet på bestillingen).

 

Er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg har bestilt fra Dangaard OG Telefast, så er jeg sikker på at jeg får den fort ;) (er forhandler, Euronics)

Lenke til kommentar

Jepp, det er er nok klar over.

 

Men det er jo bedre enn at de sender ut en telefon full av bugs.

 

Forøvrig, de første softwarene har jo selvfølgelig flere bugs enn de helt nyeste. Jeg bryr meg ikke så mye om det, stikker bare innom et verksted og får dem til å oppgradere den mens jeg venter ;) Koster ingenting, så lenge man sier at den har låst seg minst én gang. Da er det garanti....

Lenke til kommentar
Jepp, det er er nok klar over.

 

Men det er jo bedre enn at de sender ut en telefon full av bugs.

 

Forøvrig, de første softwarene har jo selvfølgelig flere bugs enn de helt nyeste. Jeg bryr meg ikke så mye om det, stikker bare innom et verksted og får dem til å oppgradere den mens jeg venter ;) Koster ingenting, så lenge man sier at den har låst seg minst én gang. Da er det garanti....

5236092[/snapback]

 

 

Ser at xd.no har sagt at dem har den på lager 15 desember. så vidt jeg husker så opererte dem med ubekreftet dato den 9 des. i går. stemmer dette ?

 

har sendt mail til dem angående dette ..

 

håper 15 er en bekreftet dato.....lov å håpe da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...