Gå til innhold

X700pro eller 9800pro?


orbryn

Anbefalte innlegg

Har et hovedkort som er noen år gammelt og som har litt kompatiblitets problemer.

Kjøpte nettopp et gainward 6600gt som ikke gikk under noen omstendigheter. Da jeg skal returnere det vet jeg ikke helt hva jeg skal gå for, men tenkte kanskje et litt eldre ati kort ville gjøre susen. De går jo veldig billig nå.

Men så vet jeg ikke helt hvordan det scorer mot de nye skjermkortene og vet ikke om jeg kanskje skal teste et til før jeg gir meg helt.

Tenkte da på x700pro kort, men gidder ikke det hvis det ikke er noen særlig forskjell i ytelse.

 

Noen som kan linke til en test eller fortelle meg hva som er lurt så hadde jeg blitt glad!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klilleng; det er ikke den maskinen jeg snakker om ;)

dopus; da må jeg nok bytte hovedkort. Prøver å slippe selv om det er billig med nytt socket A. Som oftest er også alle socket A hovedkortene i micro atx, og da blir det for få pci slotter.

 

Til alle andre!

Takk for alle tipsene! Da blir det nok et 9800pro kort. Det er billigst.

 

 

:)

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg et 6600GT kort, og førsteinntrykket var meeget skuffende.

Det gikk tregere enn mitt 9800pro kort, lægget på WoW.

Men etter litt banning, flashing av BIOS, nye chipset drivere, installerte skjermkortdriverne på nytt. Så var alt så mye bedre. Jeg har PCiE, vet ikke

om det skal ha noe å si. Og et nytt hovedkort, mulig det gjør utslaget.

 

Kjører Dual screen, WoW på en skjerm (alt på) , itunes ,skype og msn, ++ uten at det

er antydning til lægg. Meget imponert.

 

Så 6600GT kan funke bra :) men har du bestemt deg for å bytte så er 9800pro et bra valg.. Har ikke prøvd X700 kort så kan ikke uttale meg om det.

 

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt meg et 6600GT kort, og førsteinntrykket var meeget skuffende.

Det gikk tregere enn mitt 9800pro kort, lægget på WoW.

Men etter litt banning, flashing av BIOS, nye chipset drivere, installerte skjermkortdriverne på nytt. Så var alt så mye bedre. Jeg har PCiE, vet ikke

om det skal ha noe å si. Og et nytt hovedkort, mulig det gjør utslaget.

 

Kjører Dual screen, WoW på en skjerm (alt  på) , itunes ,skype og msn, ++ uten at det

er antydning til lægg. Meget imponert.

 

Så 6600GT kan funke bra :) men har du bestemt deg for å bytte så er 9800pro et bra valg.. Har ikke prøvd X700 kort så kan ikke uttale meg om det.

 

Lykke til.  :thumbup:

Det må være litt av et 6600GT du har der. Jeg spiller wow med A64 SanDiego @ 2900Mhz og 7800GTX @ 500/1400 .. og utenfor feks AH så er jeg nede i 40FPS.

 

Dette er 1280*1024, ALT på max inkludert Aniso.

 

 

Har vanskelig for å tro at det ikke er antydning til hakking med 6600GT.

 

 

Men du kan kanskje ta et screenshot med FPS-counter oppe mens du står foran AH?

Endret av formann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...