Gå til innhold

Meninger om Oldboy ol


Darx*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst til å diskutere valget foretatt på slutten?

 

Jeg rådigga det, som sagt.

 

Hvordan da mener du? Det at han følte for å heller leve i uvisshet sammen med sin datter (på en fyfy måte) enn å ikke leve sammen med henne og vite at han har pult henne? Det hadde vel vært best for alle om han glemte alt om det hele, men først kom seg laaaangt unna henne så han ikke begynte med henne igjen :hmm: Hvem vil vel ha et hiroshima lignende barn ;)

 

Faen danse nå har de flytt rundt på smileyene også :hrm:

 

Edit: Ble feil med qotinga, litt forvirrende med nytt forumskin ;)

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Tror kanskje han mener muligheten for at

 

sjamanen/hypnotisøren faktisk får ham til å splittes, og at det er den delen som vet at det er dattera han driver med som er igjen, og som ikke er i stand til å la være. Se det fullstendig fortapte uttrykket i ansiktet hans på slutten.

 

Lenke til kommentar
Nei, jeg mente faktisk det P-in-P kommer innpå.

 

 

 

Hiroshima-barn ut i fra innavl er vel bare en myte? Innavl kan vel føre til at mangfold i gener blir borte, men noe så drastisk, da?

 

Syns ikke uttrykket hans er fortapt, mer følelsen av ufattelig glede.

 

5003004[/snapback]

 

Kanskje ikke så dumt å bruke spoiler funksjonen nei :hmm:

 

 

Nei, incest kan faktisk føre til en del komplikasjoner hos barn, en ting er at man kan få forskjellig farge på øynene ;)

 

En jeg gikk i klasse med på ungdomskolen var resultatet av 2 tremenninger og han hadde en rekke problemer; Slakk tarm, lav IQ, konsentrasjonsproblemer og dette er bare de jeg vet om... Broren hans var omtrent like ille med allergi mot det meste + + +... Jeg sier ikke at dette er fordi at foreldrene deres var i slekt, men det er jo stor sjans for det...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...