Gå til innhold

PvPX Faction Farming Video=)


Anbefalte innlegg

Som de fleste andre fikk jeg unnagjort endel PvP i løpet av sist helg. Jeg og noen andre folk lagde en smurf som her Gummi Bears for å farme litt faction og ha det litt moro. Etterhvert bestemte vi oss for å frapse et par GvG'er for moro skyld.

 

Link til videoen: http://www.savefile.com/projects.php?pid=420430

 

Videoen er 38.2 MB stor og tok ca 7 minutter å laste ned med 1mbit linje. Håper dere liker den.

 

Vi kjørte dette buildet med en liten forandring, en eksta sword warrior og en mindre axe warrior.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror de klatret litt på ladderen der ja. :!:

 

Trodde du var med Idiot Savants jeg Ole :hmm:

Han er det, er et smurf guild. Altså et guild de lager for å farme faction med, så vidt jeg vet.

 

Bare i forhold til det forrige innlegget mitt, hvis de fjerner ganking, så må de selvsagt øke faction betraktelig. :) Det beste er jo selvsagt rettferdige GvGs og mye faction.

Lenke til kommentar
Ban please? Sånt synes jeg er på grensen til juks. Men men. Bare glad bi ikke møtte på dere vi :)

Tja, juks er det vel ikke. Regner med at Anet la inn to veier til guild halls så det er mulig å utmanøvrer motstanderen.

At det er litt lamt, det skal jeg inrømme. Men dette var ikke akkurat for å få god rank på guilden (med unntak av over 1200 rating så vi fikk 1000 faction per match). Dette var kun for faction, ingen andre formål (Jeg fikk litt over 130K faction på å gjøre dette). Faktisk var jeg med på å spille 3 guilder fra rank 8000+ til top200. Men til gjengjeld er jo ganking utrolig lett å countre visst du har litt peiling.

 

Og ja, dette var bare en smurf. De fleste iQ folk spilte på Carebear Club [wuv] for faction ganking, men siden jeg er europeer spilte jeg mest med andre guilds på dagen.

Endret av OleR
Lenke til kommentar

Hehe, ganket med en build som jeg tror var nabbet fra AeC selv, 3x MS echo FC me/ele's.

 

Var morsomt å spille monken egentlig, selv om jeg aldri så guild lord dø, fikk jeg masse faction ;)

 

(Pluss, det er lite som er bedre enn å høre den frenetiske klikk-klikk-klikk-klikk lyden av et annet lignende gank team etter å ha kastet spell breaker :) )

 

Møtte på denne builden et par ganger, oftest på desert mappet der de bare løp rett over, det kom vanligvis ned til sekunder hvilken som var kjappere til å ganke lorden. (Med monks på begge team)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...