Gå til innhold

DVD brenning med flere "filmer" på en plate...?

Zungam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Har lasta ned alle episodene til serien "24" som faktiskt ikke er ulovlig (ennå)..Mitt problem er å få brent disse over på dvd...hvilken måte bør jeg brenne dem på?

Jeg har bare tomme-dvder på 4,7 gb, bruker en benq dvd brenner dw800A....Men min erfaring er at sist jeg brente en film som egentlig bare var 600 MB på pc-en, men når jeg la den inn i nero-vision til brenning ble den plutselig over 3 GB..Da har jeg fått et problem for jeg vil ikke brenne 24 dvd-er med bare enn episode på hver dvd..Hva kan jeg gjøre for å få flest episoder på en dvd....Et annet problem er at selve brenningne tar veeeeeldig lang tid..filmen på 600 Mb tok over 7 timer før filmen var laget til dvd-format og ferdig brent..Jeg har forresten en dvd brenner med hastighet på 8x.....

Håper på raske svar!!!!

MVH meg!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du konverterte filmen til DVD format først, dette tok sikkert 6 timer og 50 min. De siste 10 min brant du den konverterte filmen. Antar at nero visjon er et program for å brenne i dvd format. Du ønsker å brenne i det formatet du lastet ned. Bruk standard nero eller et annet brennerprogram og drit i de fine wizarder og slikt og dra 7 episoder over fra filexplorer og inn i eksplorer vinduet til nero e.l. 10-15min etterpå har du en ferdig dvd

Skrevet

Film på 600 MB ? Piratkopi i *.avi format ?

Jeg skal ikke leke politi og moraliserer. Hvis du skaffer der en av de nyeste DVD spillerne som spiller MPEG format, takler de fleste av disse å spille av *.avi filmer direkte. Du bare kopierer så mange du har plass til på DVD'n og navigerer fra film til film med "next section" knappen på fjernkontrollen.

Du får ikke bedre kvalitet på den av å gjøre den om til standard DVD format.

Skrevet

Nedlasting av copyrighted materiale er kanskje ikke forbudt etter norsk lov, men det er forbudt å diskutere her på forumet ifølge retningslinjene:

Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?

Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Vi tillater heller ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale.

Tråden stenges.

Geir :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...