Cheshire Cat Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 vel topic sier alt... jeg VIL slutte, men klarer det ikke! trenger hjelp og støtte! snart 24timer siden jeg spilte sist *messe* skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. *messe*
Framerate Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 vel topic sier alt... jeg VIL slutte, men klarer det ikke! trenger hjelp og støtte!snart 24timer siden jeg spilte sist *messe* skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. skal ikke spille på den nye alten min. *messe* Hvis det er et problem, hvorfor ikke slette accounten?
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Tror egentlig det er det eneste som hjelper. Selg alt stæsjet ditt, gi alt gullet til en tilfeldig forbipasserende, slett alle chars og kanseller kontoen. Selvfølgelig, det er jo alt for gøy å starte på bar bakke igjen.
Sigga Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Bare å slette alle characterne dine (mot kreves) og slenge spillet på peisen.
OscarWoHA Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvorfor slutte med noe man liker? Blir som å drepe kjæresten fordi man liker henne. Eller slutte å spise mat fordi det er godt.
.V. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg skulle gjerne ha sluttet med WoW, men har desverre ikke tid, må gjøre et instance run i kveld. ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet. Consider yourself warned.
chokke Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvorfor slutte med noe man liker? Blir som å drepe kjæresten fordi man liker henne. Eller slutte å spise mat fordi det er godt. ja, hva er poenget med å slutte med narkotika, det er jo så godt...
Sigga Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Man er ikke avhengig av en kjæreste på samme måte som man er avhengig av et spill.
OscarWoHA Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvorfor slutte med noe man liker? Blir som å drepe kjæresten fordi man liker henne. Eller slutte å spise mat fordi det er godt. ja, hva er poenget med å slutte med narkotika, det er jo så godt... WoW, kjæreste og mat er ikke skadelig. Narkotika er skadelig. Derfor slutter man.
likferd Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvorfor slutte med noe man liker? Blir som å drepe kjæresten fordi man liker henne. Eller slutte å spise mat fordi det er godt. ja, hva er poenget med å slutte med narkotika, det er jo så godt... WoW, kjæreste og mat er ikke skadelig. Narkotika er skadelig. Derfor slutter man. nååå. Både wow, kjærester og mat kan være skadelig i store doser
OscarWoHA Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 nååå. Både wow, kjærester og mat kan være skadelig i store doser Hehe, så sant så sant
.V. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvorfor slutte med noe man liker? Blir som å drepe kjæresten fordi man liker henne. Eller slutte å spise mat fordi det er godt. ja, hva er poenget med å slutte med narkotika, det er jo så godt... WoW, kjæreste og mat er ikke skadelig. Narkotika er skadelig. Derfor slutter man. nååå. Både wow, kjærester og mat kan være skadelig i store doser Jepp, absolutt ALT er vel skadelig, det kommer bare ann på dosen. ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet. Consider yourself warned.
Cheshire Cat Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 wow er faktisk skadelig................ det leder til elendig fysikk blant annet!
danni Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 jeg har ikke hugget meg på wow bølgen ennå anbefales det eller ? har så lyst å spille noe som varer j*vla lenge lei av hl2 og sånne ting
Sigga Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 WoW kan du spille lenge. Ihvertfall en måneds gamingtid. (Ingame!)
Cheshire Cat Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 anbefales og IKKE starte å spille wow... not topic!
Kanetheheatsink Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Bare å slette alle characterne dine (mot kreves) og slenge spillet på peisen. "bare".. Er nok litt værre en bare..
chokke Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Bare å slette alle characterne dine (mot kreves) og slenge spillet på peisen. "bare".. Er nok litt værre en bare.. off topic: vanskelig å skrive? :!: On topic: Nei, men ønsker å begrense meg.
dimdal Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 HEDNING! AHhhh jeg er ikke avhengig, jeg kan slutte når jeg vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå