Kadmium Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Noen som vet hvordan man kan fjerne det forbanna "new version out" vinduet som popper opp når jeg starter dc++ (hvis det går da)?' Eventuelt en patch eller liknende. Liker den eldre versjonen bedre enn den nye. Håper på en eller annen patch
wil Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 lenge siden jeg har prøvd DC++ nå, men går det ikke an å se i innstillingene da å se om det står noe der om New Version eller noe? Tror det er slike alternativer på de fleste programmene som er knyttet opp mot nett. Lykke til.
Kadmium Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Har sett på alle instillinger. Står ingenting om det. Takk for at du ville hjelpe da Forslag taes imot med et glis
Kadmium Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Den nyeste er vel 0.674. Åssen det?
Krankemot Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 går det ikke bare ann å oppgradere til den nyeste versjonen d<a?
Kadmium Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Jo, men hvis du leste den første posten (altså min), så hadde du kanskje lest at jeg liker den eldre bedre. Pluss at det er noe feil når jeg skal kjøre den nye.
Kadmium Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 (endret) Ok, du er tilgitt. Noen som vet om noe forresten? Endret 30. august 2005 av Espen54
Black&White Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) DC++ er vel open source. Så om du kan, eller kjenner noen som kan det språket som DC++ er skrevet i skulle det sikkert ikke være så mye pes å fixe det. Tror forresten det er skrevet i C++. Uten å være helt sikker. Men, det blir vel kanskje litt drastisk å kompilere hele greia på nytt bare pågrunn av et lite vindu som spretter opp. :!: edit: Alternativt så kunne du jo bytte til nyeste versjon av revConnect. ReverseConnect revconnect.com Endret 30. august 2005 av Black&White
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå