Gå til innhold

Canal Digital installerer internett!?! :)


kjarhen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De vil vel gjøre det dyrt for kundene sine da vettu.

 

Når jeg fikk chello i fjor så hentet jeg modem og tilkoblingskit på Spaceworld i sentrum. Skrev under kontrakten og dro hjem og koblet opp, enkelt som bare det og det har fungert som bare det siden.

 

P.S Fikk gratis internett i 3 måneder samt gratis etablering :D

Lenke til kommentar

Jaja, vi har en egen kategori for humor her i forumet ;) Enig i at beskrivelsen kan virke noe rar for oss som er litt mer "inne" i det, men jeg tipper at de ønsket å ha en forklaring som er mest mulig forståelig for menigmann. Av egen erfaring kan jeg si at det ikke alltid er like enkelt å forklare hvordan ting henger sammen til noen som knapt klarer å slå på en PC.

Lenke til kommentar
Enig i at beskrivelsen kan virke noe rar for oss som er litt mer "inne" i det, men jeg tipper at de ønsket å ha en forklaring som er mest mulig forståelig for menigmann. Av egen erfaring kan jeg si at det ikke alltid er like enkelt å forklare hvordan ting henger sammen til noen som knapt klarer å slå på en PC.

Har ikke tro på at menigmann er så dum.

Tror folk flest ville forstå hvis det hadde stått skrevet oppkobling til internett i steden for installering av internett.

 

Men du har helt sikkert rett at dette er tankegangen til Canal Digital. Synes de burde gi det norske folk litt mer creditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...