Gå til innhold

ultraportable til studier


a_f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eneste haken med 1551 er litt slapp batteri tid. ca 2.5t

 

Ellers en fin pc

Kjøp 8cellers batteri, og den koster ikke mer enn rundt 800,-. Den holder i hvertfall 4 timer etter hva folk her på forumet har sagt, så det er verdt det. Den har plass til to ram brikker. En under tastaturet, og en der de vanligvis pleier å ligge, under pcen.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar

Kjøp 8cellers batteri, og den koster ikke mer enn rundt 800,-. Den holder i hvertfall 4 timer etter hva folk her på forumet har sagt, så det er verdt det. Den har plass til to ram brikker. En under tastaturet, og en der de vanligvis pleier å ligge, under pcen.

Batterien skal også kjøpes, men ikke enda. må nok vente litt....

Er det vits å ha en 512 RAM brikke til?

Lenke til kommentar

Kjøp 8cellers batteri, og den koster ikke mer enn rundt 800,-. Den holder i hvertfall 4 timer etter hva folk her på forumet har sagt, så det er verdt det. Den har plass til to ram brikker. En under tastaturet, og en der de vanligvis pleier å ligge, under pcen.

Batterien skal også kjøpes, men ikke enda. må nok vente litt....

Er det vits å ha en 512 RAM brikke til?

Jeg har 512MB i min 1551. Syns det holder jeg. Men nå bruker jeg ikke den til noe annet enn å surfe, laste ned litt, høre på musikk osv.

Lenke til kommentar
Men får du ikke mer for pengene med en 1557?Lurer litt.Har selv vært og sett etter bærbar.Vurderer 1557.

1557 er uten tvil en fin pc, men synes den blir for stor... Synes det ikke var så praktisk da jeg lånte en Fujitsu Siemens Amilo L7300, som er nesten like stor som 1557.

Lenke til kommentar
Men får du ikke mer for pengene med en 1557?Lurer litt.Har selv vært og sett etter bærbar.Vurderer 1557.

1557 er uten tvil en fin pc, men synes den blir for stor... Synes det ikke var så praktisk da jeg lånte en Fujitsu Siemens Amilo L7300, som er nesten like stor som 1557.

 

Det er det jeg er redd for.At den kommer til å bli for stor og tung...Skal bruke den på skolen for det meste.Må vel finne ut hva som passer meg best...Takk for info!

Lenke til kommentar

Har selv nettopp handlet meg en Elitegroup G220 fra Multicom og er meget fornøyd med servicen så langt - nå har de jo riktignok bare solgt maskinen til meg og i den delen av prosessen er vel service upåklagelig hos de fleste nettbutikkene...

 

 

Så da gjenstår det bare å se hvor fornøyd jeg er når jeg pakker ut maskinen imorgen hvis posten bare klarer å få den fram. Maskinen er jo så liten at det er vel lett å rote den bort i postgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...