Gå til innhold

Ditt skjermkort ytelse i Battlefield 2


AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører alt på high. 1200 x 1600, 4 x AA og 8 x AF. Ligger da på 70 -80 FPS i snitt.

Etter min mening er ikke 30 - 40 FPS like spillbart, men dette er en smaksak.

Har nesten samme specs som deg, men kunne ikke kjøre 4xAA og 4xAF, det hakket litt i 1600x1200... Har 2GB ram da.. men bare 3GHz CPU..

Tror nok det kan ha noe med strømforsyningen og gjøre.

 

Men funker fett i 1600x1200 max detalj og 2x AF og AA :)

Lenke til kommentar

Det var AMD sysyemet jeg refererte til.

 

På pentiumsystemet kan jeg kjøre 1200 x 1600, alt på high og 2 i AA. Samme som deg vell og merke. Ligger da på 50 -60 FPS. Er nok ikke så stor forskjell på et overklokket x800xtpe og et x850xtpe kort.

 

Prosessoren har minimalt og si i Battlefield 2 så lenge den ligger over minstekravet. Denne testen viser at det er kunn 1 FPS i forskjell på en pentium 2.8 og en 3.8ghz i Battlefield

 

Hvis strømforsyningen er for liten så hakker det ikke, det blir bare svart :)

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar

kjører på 1280x960 med alt på high og 4 aa og 8 af. funker perfekt. selv med bare 1 gig ram. skjønner ikke hvorfor alle maser om at man MÅ ha 2 gig ram. eneste forsjellen jeg kan merke er at jeg får bitte litt ram hakking med en gang jeg spiller spillet, men det forsvinner etter 30-40 sekunker...etterpå går det helt glatt.

Lenke til kommentar

Glx-rider.

Det som gir meg så god grafikk, er at jeg aldri kjøpte meg lcd :p

Sitter med en 19 tommers crt skjerm som jeg betalte i dyre dommer for før.

Kjøper meg ikke lcd-skjerm før de kan gi like høy oppløsning og kvalitet til akseptabel pris (hdtv) ;)

Har for øvrig oppgradert maskinen slik at alt skal stå i stil til mitt 7800gtx, så skulle bare mangle at jeg får bra bilder da =)

Får for øvrig 8600 poeng i 3dmark uten altfor mye tweak.

Folk bør prøve å sette alt så høyt de kan og sjekke battlerecorder-filene sine.

Når en soldat løper bortover så bouncer drikkeflaske og stuff på de skikkelig realistisk. =)

Ser skikkelig sweeet ut..

Lenke til kommentar
Det var AMD sysyemet jeg refererte til.

 

På pentiumsystemet kan jeg kjøre 1200 x 1600, alt på high og 2 i AA. Samme som deg vell og merke. Ligger da på 50 -60 FPS. Er nok ikke så stor forskjell på et overklokket x800xtpe og et x850xtpe kort.

 

Prosessoren har minimalt og si i Battlefield 2 så lenge den ligger over minstekravet. Denne testen viser at det er kunn 1 FPS i forskjell på en pentium 2.8 og en 3.8ghz i Battlefield

 

Hvis strømforsyningen er for liten så hakker det ikke, det blir bare svart :)

Det er jo ikke en pentium 4 2,8 ghz cpu, men en Pentium d 2,8 ghz som er tokjernet cpu som er er testet. Men jeg tviler på at Bf2 tar i bruk begge kjernen.

Noen som vet om det er noen forskjell på en Pentium 4 2,8 ghz og en Pentium d i battlefield 2?

 

Jeg spiller med 1280x1024 med alt på medium og 0xAA.

KJører det med radeon 9800 pro, P4 2,8ghz og 1 gb ram. Ligger På 30-50 fps. Jeg synes det er spillbart å ligge på så lav fps, men hadde det vært cs, hadde det vært langt i fra spillbart.

Endret av kristoffer88
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå fått et XFX Geforce 6600GT 256...

 

Det greier ikke å kjøre BF2 på high og noen gang medium. Alle sier de greier det på high men ikke jeg. Har det noe med at de har klokket det eller er bare resten av hardwaren min for dårlig?

 

AMD Athlon 1,6

756 MB SD-DDR

MSI K7T Turbo 2

 

Link til skjermkortet:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL

Lenke til kommentar
Har nå fått et XFX Geforce 6600GT 256...

 

Det greier ikke å kjøre BF2 på high og noen gang medium. Alle sier de greier det på high men ikke jeg. Har det noe med at de har klokket det eller er bare resten av hardwaren min for dårlig?

 

AMD Athlon 1,6

756 MB SD-DDR

MSI K7T Turbo 2

 

Link til skjermkortet:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128&cks=PRL

Ja, hw'en din er ganske gammal.

Lenke til kommentar
Her er 1600x1200 med aa på maks og alle detaljer på ULTRA setting. (må inn i config for å nå den innstillingen)

Så har dermed absolutt alt på det beste du kan få utenom hz som er på 60.

Kjører dette på et 7800gtx med 4000+ a64 og 3 gig ram.

ligger stabilt mellom 30 og 40 fps med haugevis av programmer liggende i tray.

Hva må du stille på for å få maks grafikk i configfila?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...