Gå til innhold

w800i på Siba.no


Rupal

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kunne egentlig ringt siba imorra for å stille dette spørsmålet, men siden det er så lenge til mandag og jeg har skole, velger jeg å spørre om dette her.

 

Skal kjøpe meg w800i, og prisen er ikke så verst hvis jeg kjøper med tele2 scratch hos siba.no

Men det står uten bindingstid der, betyr dette at jeg kan kjøpe mobilen med abn, og like etter si opp tele2 abn?Eller bytte til et annet tele2 abn? Syns dette virker litt rart. Er det noen andre her som har kjennskap og erfaring angående dette? Hvis det er så at det ikke er låst til tele2 i 12 mnd, er det jo en ganske bra deal, da jeg likevel har planer om å gå over til tele2... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står ingenting på siden om at den er låst, men det står at den selges med tele2-abonnement. Dermed vil jeg si det er sannsynlig at telefonen er låst til tele2.

feil.

 

Har kjøpt en del telefoner med tele45 hos dem, og det faktum at det står at den selges med tele2 indikerer bare at prisen gjelder med tele2, og ikke noe mer.

 

Vi må jo huske at dersom telefonen er låst så skal det stå eksplisist i teksten. Det skal ikke så at den selges med tele2 og så forvente at kunden forstår at tele2 telefoner alltid er låst

 

systemet på nettsidene til siba er anerledes enn det hos elkjøp. Dersom en telefon indikeres med bare tele2 så har nettbutikken lagt opp til pris kun med dette abonnomentet. vice versa med netcom osv.

Dersom telefonen er låst fremkommer dette i ingress feltet når du ser pris i listen.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Stemmer det,den er IKKE operatør låst hos oss(siba)bestiller du med mobil scratch så er månedsprisen 5.- kr og innmeldings avgift selvom du porterer nummeret ditt på 199.-kr

 

EnjoY

 

Hvordan er rutinene deres med forsendelse egentlig? Jeg bestilte en W800i m/tele2 scratch. Denne har hatt status som levert m/sendingsnr. siden midt på dagen 30.08.05. Pr. 01.09.05 så har fortsatt ikke posten noen data på denne kollien. Venter dere i flere dager før dere sender ut pakken etter at sendingsnr. er tildelt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...