Gå til innhold

Holder et GF6200 til CS Source og BF2?


MoNoXiDe

Anbefalte innlegg

Takker Litejk, det var akkurat det svaret jeg håpet på!

 

Med litt lag kan du "definere" hvor mye...??

Jeg vet ikke 100%

 

Du kan rekne med at i HL2 får du CA 30-40 FPS mens i CSS kan du få bedre

 

Jeg spiller selv CSS med RADEON 9800PRO med 1024/768 med alt på fult, jeg merker ikke et snev av lagg, og et 9800Pro er ikke mye bedre enn 6200 så det blir bare litt dårligere.

 

Så jeg tror du kommer til å ha CA 50FPS i CSS uten røyk viss du spiller på 1024/768 med medium og high... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker Litejk, det var akkurat det svaret jeg håpet på!

 

Med litt lag kan du "definere" hvor mye...??

Jeg vet ikke 100%

 

Du kan rekne med at i HL2 får du CA 30-40 FPS mens i CSS kan du få bedre

 

Jeg spiller selv CSS med RADEON 9800PRO med 1024/768 med alt på fult, jeg merker ikke et snev av lagg, og et 9800Pro er ikke mye bedre enn 6200 så det blir bare litt dårligere.

 

Så jeg tror du kommer til å ha CA 50FPS i CSS uten røyk viss du spiller på 1024/768 med medium og high... ;)

Et 9800pro et nok et par hakk bedre enn 6200. Det er mer enn bare litt. skal du spille hl2 med 6200 skal du ikke forvente deg den store opplevelsen, MEN det vil nok fortsatt fungere fint. Dette avhenger mye av hvor kresen du er...

 

Hvis du vil sammenligne 6200 med andre kort i hl2(eller andre spill): Tomshardware

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar

ville godt for løsningen med og finne en kjølker som er stille i stedet når du først har skjermkortet Kjøler Hva med denne og en variabel motstand ?

Eller foresten når du bruker Expert Tool til Gainward så starter jo ikke viften før på en viss temperatur så da kansje det ikke blir noe lyd utenom når du spiller . På mitt POV når jeg brukte Expertool var det helt stille så lenge jeg ikke spilte i alle fall med standard kjøler og burde bli lydløst med den kjøleren !

Endret av oso
Lenke til kommentar

Hvor mye plass har du på baksida av skjermkortet? Gigabyte-kortet bygger ikke så enormt mye bakover, men litt er det jo... Hvis du måler i kassa di skal jeg måle på kortet.

Tror ikke vanlig 6200 vil gjøre det så dårlig i spill men du må muligens nøye deg med 800x600 i nyere spill.

 

Edit: Ser nå at det er ikke riktig samme kjøleren på AGP-versjonen av Gigabyte 6600GT så da hjelper det sikkert lite hva jeg måler siden mitt er PCIe.

Endret av th-3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...