Gå til innhold

spm om samsung e730


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
går det å velge om man skal bruke telefon minne eller sim minne på kontaktene? dvs ën av gangen så man slipper å ha dobbelt opp??

Ja, i instillinger kan man velge "Standard lagering"

 

Der kan man velge

 

"Spør hver gang"

"Telefon"

"Sim"

 

Om du har masse kontakter på sim som du vil ha over på telefon, men ikke vise dobbelt må du nok slette de som er på sim..

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med min Samsung egentlig.. Den har ALDRI låst seg, og reagerer alltid med en gang. God å trykke på er den også.. Dessuten setter jeg design høyt :) - Da kan jeg heller leve med at den ikke kan vibrere samtidig som ringing eller at den mangler mulighet for profiler..

 

 

Jeg har prøvd både t610,630,k500 og k700 - aldri SE sier nå jeg da :p

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med min Samsung egentlig.. Den har ALDRI låst seg, og reagerer alltid med en gang. God å trykke på er den også.. Dessuten setter jeg design høyt :) - Da kan jeg heller leve med at den ikke kan vibrere samtidig som ringing eller at den mangler mulighet for profiler..

 

 

Jeg har prøvd både t610,630,k500 og k700 - aldri SE sier nå jeg da :p

Jaja, er som med mennesker...

 

Noen mener rettmessig at det er innsida som teller, mens andre er overfladiske og bryr seg mest om utseendet. :p

Lenke til kommentar
jeg ville aldri kjøpt samsung, det er dama sin, jeg har SE w800i, sony ericsson er WAY BETTHER than samsung.. enenste de lever på er jo design

Jeg har hatt en god del telefoner oppigjenom. Fra stort sett alle store merkene i Norge, motorola, nokia, SE, siemens, samsung.

 

Og problemet jeg ser på alle SE telefonene jeg har vært borti er responsen( en del bedre i k750i, but still). De henger så etter at opplevelsen med mobilen er helt talentløs. Alle samsung( uten om x460) jeg har prøvd har gitt respos med engang man rører i telefonen, noe jeg syns er viktigere enn 100% software og alt av funksjoner.

 

For en gjennomsnittlig bruker av mobil er responses mye viktigere enn at den har alt det nyeste og mest fancy. Og for en gjennomsnittlig bruker vil ha en samsung passe helt topp! Så Samsung lever på å produsere telefoner for den gjennomsnittlige bruker!

 

Så for å komme med en oppfordring til alle mobilprodusenter: "Sørg for å ha så bra maskinvare i telefonene, at man slipper å vente på ting, før dere putter i alt mulig fancy saker!"

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar

Har hatt problemer med 3/4 SE telefoner. Den siste, en t68i går som ei klokke etter 5 år, dog har mista knappen på siden og toppen av joysticken. Alle de andre har vært inne på software feil eller høyttaler problemer.

 

Samsungene jeg har vært borti er solide som stein. 1.5 års hardt bruk har ikke knekt e700'n min enda. Så jeg vil anbefalle samsung!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...