Gå til innhold

Hva har folk imot huntere?


Anbefalte innlegg

Finner dere et ranged våpen som buffer deres melee stats er dere velkomne til det, men ikke kom å klag når vi gjør det med melee våpen.

Slik zilch sa det så vil han rulle på alle ranged våpen som dropper, selv om det ikke hjelper hans stats og det kan kalles grådig.

Endret av Meendel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OffTopic:

Må bare slenge inn at jeg tror ikke jeg har hørt noen annen klasse som sutrer så mye som rouges gjør.. Merkelig men sant.

 

Delvis OnTopic:

Dropper det våpen/ringer som har de statsa osv. en trenger til builden din så rull på det. Samma F*** åssen klasse du er. Hadde våpenet vært kun for rouges etc. så hadde det vært class restriction på det. End of story. Skjønner ikke at det skal være så utrolig vanskelig.. :hmm:

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar
Meendel; hva pokker skal hunters med spirit?
  • 1. Agility
  • 2. Stamina
  • 3. Intellect

Dette er det vi trenger, spirit kan du dra med deg til priest, mager, locks og shamans.

Vi trenger spirit for dette regenererer vår mana, dette er utrolig viktig i kamper, spessielt i pvp.

Hjelper lite å ha mye mana når det går tomt å mana'en ikke regenereres ;)

Lenke til kommentar

La meg gitte, du er på en PVE server?

På en PVP server har du ikke muligheten til å auto skyte, nemlig av den grunn at du trenger å løpe for at ikke de andre klassene skal melee deg.

Drikker er dyre, og de har cooldown på 5 min om jeg husker rett, dermed sliter du om du om du går tom for mana igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...