dimdal Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, er klar over det. Psilocybe skrev derimot PW:P , bare lurte på om han mente SW:P. Eller om det var noe jeg ikke hadde fått med meg
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Hehe, jaggu. Er bare vant med å skrive PW: S, så da blir det PW: P også. Men, jo, Shadow word: Pain var det jeg mente.
phnx85 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Noen steder å anbefale, helst uten ekle alliance-tryner som løper rundt? Slik at du slipper å bli fristet til å ganke?
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Hehe. PvP foretrekker jeg i BG. Når jeg grinder, vil jeg helst gjøre det uforstyrret. Traff bare på et par horde-folk i Azshara i går, så det lover jo godt. Dårlig med veins der, dog.
blackbrrd Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Eller hva med å gjøre som en kompis av meg... Han flyr rundt å tar missions, så slipper han å stå på samme sted hele tida. For å få det til å funke må man ta flere missions i samme område osv osv så man ikke bare flyr fram og tilbake, noe som ikke gir særlig mye xp. Han sa playtimen kanskje gikk opp ca 2 dager for å nå lvl 60 ved å ikke grinde. Første rollen hans på serveren brukte han 9 dager playtime på med denne metoden...
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Nja, fra level 44-50 har jeg hatt god erfaring med grinding. Så har jeg også andre chars jeg spiller med, så det blir veldig mye rested når jeg først setter i gang. Nå setter jeg antageligvis priesten i Orgrimmar, levler shamanen opp til 35 og herjer i BG med Fiery war axe (hvis jeg vinner auksjonen, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå