Gå til innhold

Vurderer Apple PC!


Gjest Slettet+987123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123

Vurderer og kjøpe PC da..! men skal ikke koste så alt for mye.. 7-9 T

Også lurte jeg på om det var noen som viste noe om iBook G4

Er litt liten skjerm, men skal ikke bruke den til annet enn skriving og litt surfing.. en slags "stue PC" som oxo kan has med på skolen.

Finnes det noen tester av denne ? Opp mot de med win osv. ?

 

Edit: Tittel

Endret av Slettet+987123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mottok min iBook 12" her på torsdag. Hadde så og si aldri prøvd OS X før, men det gikk som en drøm å bytte over. Er liten skjerm som du nevner, men iBook 14" har lik oppløsning, så jeg ser ikke helt vitsen med den om man skal bruke pcen til ting som feks skole. Gikk selv fra en litt gammel laptop med 1400x1050 oppløsning til 1024x768, men kan ikke si at det ble en nedtur. Virker som om oppløsningen er bedre når jeg sitter ved iBooken, ikke det at jeg kan forklare hvorfor :p

 

Er vel litt vanskelig å sammenligne med en XP maskin, det går vel mest i om man liker OS X framfor XP eller ikke. Smaken er som baken som man sier :)

 

Batteriet er supert på iBooken! På skolen, med diverse strømbesparingsgreier, står det at batteriet varer i ca 5:30 når jeg skriver i word.

 

 

Om du skal kjøpe en iBook, anbefalles det å kjøpe 512MB ekstra minne, da 512 blir noe lite. Kjøpte selv en brikke fra norek og monterte denne på få minutter uten noen problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

okey! takker for fint innlegg:)

Tror nesten jeg går for den, men ikke med en gang..: ( Dårlig med penger:P,

 

Edit: Fjerning av Qute

Endret av Slettet+987123
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...