Gå til innhold

Prøv The Hidden - Source

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
:hrm: Får ikke beta 2 til å funke jeg. Hver gang jeg skal joine en server kommer det en beskjed om at mappet mitt er forskjellig fra serveren sin. Jeg har reinnstallert spillet og starta steam på nytt og alt sånn, og joiner bare beta 2 servere. Noen som opplever det samme, eller har noen ideer om hva som er galt?

5013746[/snapback]

Prøv å slette filene som ligger i map-fila til spillet, deretter prøv å starte spillet. Det funkar altid for meg når slikt skjer med spillene på steam.

5013824[/snapback]

Takk! :thumbup: Det funker nå, det tar bare litt tid å laste ned maps fra serverne.

5013960[/snapback]

Det er mest sannsynlig fordi du prøver å koble til servere som ennå kjører beta 1.

Edit: Det har nå kommet en update som skal fikse de mest alvorligste buggene med Beta. Den nye versjonen heter Beta2a og du kan laste ned både en fiks fra beta2 til beta2a, og en full versjon av beta2a

http://www.hidden-source.com/

Endret av Monkey Spr@yer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
[iC,17/10-2005 : 16:49]

De to linkene er så døde som bestefaren min, og han er heldød.

EDIT: Brukte bare hjemmesiden deres. :)

5018985[/snapback]

Det stemmer, det er fordi det har kommet enda en ny versjon Beta 2a som du kan laste ned fra disse speilene:

http://www.hl2files.de/?module=filebase&ty...fa4908b5a7c0/0/

http://files.filefront.com/HSB2aFull/;4258...;/fileinfo.html

Edit: Lenkene fra det siterte innleget er blitt oppdatert, sammen med lenkene på den første posten i denne tråden.

Endret av Monkey Spr@yer
  • 3 uker senere...
Skrevet

Denne modden EIER!

Kanskje ikke så gøy på nettet, men prøv den på lan med venner. Da vet du at du ikke spiller med cheaters + det er alltid litt morsommere med folk man kjenner. Veldig gøy :D

Det er bare så genialt. Håper på nye våpen og litt mindre bugg'd pigstick til neste versjon.

:love:

Skrevet

:cry::cry::cry::cry:

Har ikke bra nok maskin , snufs

Må vel bare vente til jeg får penger nok til å kjøpe meg pc. Da er d første jeg skal skaffe HL2 og derme laste ned The Hidden.

Håper det er like bra som folk sier, men det er noe jeg regner med at det er, for jeg har sett video av den så.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Får opp dette på file front

Invalid Key or in use or Missing File

Så jeg må laste ned fra den tyske serveren, der jeg ikke

forstår en drit av hva som står.

Skrevet (endret)

Får opp dette på file front

Invalid Key or in use or Missing File

Så jeg må laste ned fra den tyske serveren, der jeg ikke

forstår en drit av hva som står.

6315592[/snapback]

Grunne til det er at det har kommet en ny versjon (Beta4) av The:Hidden Source.

Lenkene i den første posten har nå blitt oppdatert.

For ordens skyld poster jeg også lenken til den nye full installen her:

http://taligari.lincoln.ac.uk/fun/HSB4a-full.exe

Her er også en "brief changelog" fra Beta3 til Beta4 (engelsk):

- tweaks to the motion blur values for adrenaline and the pipebomb shockwave.

- disabled auto-reload to counterbalance not being able to switch weapons while reloading (it's now your fault if you reload when 617 is stood next to you)

- a visual update in the form of a reworked hidden stamina bar thanks to Maurino "Helk" Berry.

- altered the filename on some 617 voice sounds to properly match the script entries

- internal logic fixes to allow all 8 IRIS to spawn, resolve an issue with hidden selection on time out and returned B3 behaviour relating to map changes on empty servers.

Endret av Monkey Spr@yer
Gjest Slettet-lQle7N2M
Skrevet

jeg elsker at du kan henge likene til fiendene du har knerta opp i armer og ben til skrekk og advarsel :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...