Gå til innhold

hva du synes du om doom3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte om hva folk mener om doom3 :love: og hvor kjedelig det er osv.

Jeg synes det er helt rått, grafikken er topp og det er spennende så det holder.

Så dette innlegget går til alle sammen som synes doom3 er genialt!

Har spilt det gjennom 2 ganger.

Til dere som ikke liker tranger ganger og lurende monstere spill noe annet! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet blir fryktelig fort repetivt....men det er jo morsomt nok da. Ikke noe jeg gidder spille gjennom 2 ganger, og spillet har sine tydelige flaws. Men i bunn og grunn et greit spill, men akk så repetivt.

Skrevet

Spillet har kanskje fått litt for mye kjeft, men det var nok altfor mange som ble skuffet. Målt opp mot andre spill i sjangeren, har ikke Doom 3 så mye å stille opp med. Til det er det altfor repetivt og forutsigbart. Men det var jo underholdende nok, egentlig. Ikke et direkte dårlig spill.

Vil gi det en svak terningkast 4.

Skrevet

Kan si det slik at når jeg spilte spillet, ble jeg skremt kanskje 2-3 ganger totalt i hele spillet... Etter det så var det bare å komme seg så nær monstrene som mulig med hagla og presse den opp i hodet på de for mest mulig effekt. Et skremmespill skal ikke tillate deg å tenke tanken engang på at du skal fokusere på å bruke hagla effektivt. Den skal la deg være redd for å gjøre det pga uvissheten om hva som skulle skje senere. Derfor ble doom3 ikke det som det kunne ha blitt. Elendig AI. (selv om det var hjerneløse folk halvparten av "monstrene" trenger ikke AI-en være helt hjerneløs på resten av monstrene. IMP-ens eneste angrep var jo å sprette frem fra et skjulested og fyre løs på deg. Ohhh scary...

Skrevet

Kan banne på at dette er temmelig veldiskutert før.

Men eg synest ikkje Doom 3 var så bra, greit nok i begynnelsen, men det vart for repetivt, som andre nevner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...