mobilfreek Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 har lyst til og starte en dwarf hunter pga det ser ganske kult ut og kan bruke mail.. har noen venner som er lvl 50 alle sammen og eier i pvp... er hunter bra i pvp og i pve? hva er meningen med hunter og er det noe og ambefale?
DezTruckTor Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Vel, har en 60 hunter selv, og er ikke fornøyd. Det er nesten umulig å finne gruppe til high-level instancene fordi hunteren ikke har noe spesielle ting den kan gjøre osm trengs i et party. Men BLizzard har lovet å fikse på dette. som om....
Iver. Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Hunter er jo drit gøy!eier i solo, og eier i PvP hvis du kan å spille! Endret 22. august 2005 av munnharpe
MysticoN Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 hunter er morro til.. tja.. kanskje lvl 50? min main (første cha) var hunter.. har ikke spillt han på 2mnd no.. ingen som vil ha en hunter i noen raid/grp, og pve er heller ikke så enkelt for tide.. pvp kan vere morro.. men det er veldig vanskelig å bli en sikkerlig god hunter.. mitt råd er å prøv deg fram litt.. lag en mage, warrior eller priest.. leik deg litt og se hva som passer deg mest:)
Instict Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Er ingen som "trenger" hunter.. Hunter er bare kjekt å ha med liksom. Eneste stedet hvor man er nødt til å ha hunter er molten core.. Men til gjengjeld trengs det bare 2stk (2 av 40) Personlig synest jeg det er kjempefett å spille hunter. Et tips; spill med alle klassene frem til ca lvl 20-30. Rundt lvl 20+ pleier som regel charen å bli mye bedre og gøyere.
mobilfreek Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 hunter er morro til.. tja.. kanskje lvl 50? min main (første cha) var hunter.. har ikke spillt han på 2mnd no.. ingen som vil ha en hunter i noen raid/grp, og pve er heller ikke så enkelt for tide.. pvp kan vere morro.. men det er veldig vanskelig å bli en sikkerlig god hunter.. mitt råd er å prøv deg fram litt.. lag en mage, warrior eller priest.. leik deg litt og se hva som passer deg mest:) for og imformere deg lvl 60 warlock lvl 60 warrior har prøvd allt mulig utenom hunter
Iver. Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Er ingen som "trenger" hunter.. Hunter er bare kjekt å ha med liksom.Eneste stedet hvor man er nødt til å ha hunter er molten core.. Men til gjengjeld trengs det bare 2stk (2 av 40) Personlig synest jeg det er kjempefett å spille hunter. Et tips; spill med alle klassene frem til ca lvl 20-30. Rundt lvl 20+ pleier som regel charen å bli mye bedre og gøyere. Njjaaa, 2 huntere i MC my ass.. trenger vel litt flere!
WoWgamer72 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Huntere må vel ha nooooe bra å hjelpe med! Spilte en hunter til lvl 21 eller 23 husker ikke, men det var iallefall ganske artig klasse å spille med. Alle klassen er jo artig på forskjellige måter.
N* Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 giantstalker's epaulets ser jo helt rått ut da! nesten nok til å velge klassen syntes jeg.
Alucard_21 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hunter er drit fett Jeg har 3 av dem En lvl 60 på PvE En lvl 29 på PvP Og en lvl 18 på RP Kall meg rar, men jeg digger Hunter
jackrabbiten Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hunter er helt utrolig bra i PVE. Pet holder aggro mens du på din side gjør bra skade fra trygg avstand (du har også traps, feign death etc.). Hunter er også bra PVP, men dette krever på sin side at spilleren ikke tenker helt A4 når han/hun pvp'er.
MysticoN Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 ja, i mc ja.. men ka med andre instancer da?? og FD er ikke så fett som folk skal ha det til.. funker ikke i pvp (vist det ikke er en unge på 9 år som spiller den spilleren som angriper deg) og i pve er det heller ikke noe særlig.. bruker du FD når en mob har 10% hp igjen får å få vekk agroen fra deg til pet så får du BARE xp for de 10%.. fikk 40 xp på en lvl 57mob.. hvor morro er ikke det?
zebe Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Er stort behov for huntere i MC, spess på ragnar.
dnthalhuk Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) ja, i mc ja.. men ka med andre instancer da?? og FD er ikke så fett som folk skal ha det til.. funker ikke i pvp (vist det ikke er en unge på 9 år som spiller den spilleren som angriper deg) og i pve er det heller ikke noe særlig.. bruker du FD når en mob har 10% hp igjen får å få vekk agroen fra deg til pet så får du BARE xp for de 10%.. fikk 40 xp på en lvl 57mob.. hvor morro er ikke det? Bedre å få litt mindre exp enn å dø. Når du dør får du 10 % mindre durability loss og downtime når du må løpe helt tilbake til liket. Endret 22. august 2005 av 1337Antikatt
uberhunter Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Trenger nødvendigvis ikke å være huntere i molten core, må ha 2 pga magmadar. De andre kan erstattes av warlocks eller mager, bra range dps de og.
Ildflue Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Bedre dps enn mages og warlocks i lengre kamper
Radhoo Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) Varer ikke lenge nei, men etter sons da alle mager er oom, så står vi huntere der med autoshot og eier Ragnar:P Og hvordan skal dere få en god targetcalling uten hunters mark når det er sons? "Ta den sonen som er i midten der, han der vettu, som som jeg targeter. OK, alle target meg og trykk "f". Der ja. slå på han" Som raidleaderen vår sier: "Huntere er gratis dps, trenger ikke heal og er ikke 100% avhengig av mana. Rogues og warriors har mer dps, men trenger også masser av heals. Mager går tom for mana i lengre kamper og står der med kuken i hånd." Og btw: Jeg klarer uten noe spesielt anstrengelse å komme meg på topp 10 i et helt MC run. Ikke uvanlig å finne meg blant topp 5 eller. SS fra et MC run Endret 23. august 2005 av Radhoo
Keylar Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) ja, i mc ja.. men ka med andre instancer da?? og FD er ikke så fett som folk skal ha det til.. funker ikke i pvp (vist det ikke er en unge på 9 år som spiller den spilleren som angriper deg) og i pve er det heller ikke noe særlig.. bruker du FD når en mob har 10% hp igjen får å få vekk agroen fra deg til pet så får du BARE xp for de 10%.. fikk 40 xp på en lvl 57mob.. hvor morro er ikke det? hvorfor ikke bruke disengage så fremt du ikke er ved å dø . Endret 23. august 2005 av Keylar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå