Jump to content
Sign in to follow this  
Xanitra

hificenter.no VS hifiklubben.no

Recommended Posts

jaja, så da var vi her da. De to store hifi gigantene kjemper om seieren i dette forumet.

I det ene hjørnet, Mr. HifiClub. en ganske svoren middel aldrende bokser. Med glimtet i øyet har denne kjempen vært med oss lenge. Har alltid et smil på lager, og venstre hooken er ikke til å komme vekk ifra.

I det andre hjørnet, den mye yngre Mr. hifiCentaur, med mer freshe utseende, og mange rare nye angrep på lager. Ikke mange seiere bak seg som hifiClub, men er likevel en verdig motstander.

Hvem av disse som kommer seirende ut av ringen er opp til dere.

:D

( altså: Hva er deres erfaringer med disse to? Hvilken synes dere er best? )

Min utfordring er hvilken sub jeg skal kjøpe:

Denne: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=7,21,76&id=685 hifiCentaur

eller

Denne: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...fer.htm?id=5609 fra HifiClub.

edit: de vanlige skriveleifene

Edited by Xanitra

hva skal du da med di andre ??????? ????????????????????????????????

visste ikke om isound før jeg startet topicen. Men topicen eksisterer mest for å kartlegge hva forbrukere synes om klubben, eller center, og hvem de evt. synes er best.

liker både hifiklubben og hificenter.. men må ærlig innrømme at jeg synes hificenter kjeden virker mest seriøse når det kommer til de ansatte.. hvertfall er det slikt i tromsø.

liker hificenter best på forsterker fronten, mens hifiklubben er litt kos på høyttalerne. men best sånn all over synes jeg avhifi er, veldig mye bra produkter som faller i min smak.

når det gjelder nettside er det vel få hifibutikker som slår hifiklubben i brukervennlighet og design.. ikke som jeg har sett hvertfall.