Gå til innhold

TES: Bilder av blod/lemlestelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Diabo 2 er jo ikke lenge siden det kom ut da! :p Prøv å ha likt RPG siden når folk ventet på Final Fantasy 3 du! Selv spilte jeg aldri Elder Scrolls da jeg var liten og spilte først Morrowind. Men har i senere tid spilt både Arena og Daggerfall. Og når jeg prøvde Daggerfall fant jeg ut at jeg faktisk husker det fra jeg var liten for søskenbarnet mitt hadde det og jeg syntes det var skikkelig tøft, men torde aldri å spille selv! :blush:

Du er lissom 3 og et halvt år eldre enn meg da...dessuten hadde vi ikke ordentlig pese i huset før 1999...før jeg prøvde Diablo2 hadde jeg bare spilt WC1 og WC2 og litt AoE.

Men skaffa meg Morrowind når det kom...og det er jævlig bra. Har ikke fått prøvd Daggerfall eller Arena, men synes skillsystemet i Daggerfall høres bra ut.

Skrevet

Jojo forstår poenget ditt. RPG har utvilket seg veldig de siste årene og blir mer og mer blandet med andre stilarter. Men The Elder Scrolls er i en klasse for seg selv og kan egentlig ikke sammenlignes med noe annet.

Ps: Det kommer updates i uka her på theelderscrolls.com! Har hørt snakk om ihvertfall 16 nye screenshots! Blandt annet av vann! Og flere av monster og nye raser!

Dette blir forhåpnetligvis den updaten vi har ventet på i hele sommer! :w00t:

Skrevet
Jojo forstår poenget ditt. RPG har utvilket seg veldig de siste årene og blir mer og mer blandet med andre stilarter. Men The Elder Scrolls er i en klasse for seg selv og kan egentlig ikke sammenlignes med noe annet.

Ps: Det kommer updates i uka her på theelderscrolls.com! Har hørt snakk om ihvertfall 16 nye screenshots! Blandt annet av vann! Og flere av monster og nye raser!

Dette blir forhåpnetligvis den updaten vi har ventet på i hele sommer! :w00t:

Av VANN?

:dribble:

Skrevet

Vann ja. Sjekk ut tråden om Oblivion bilder. Der har jeg lagt en link der du kan se store versjoner av disse bildene. Også det av vann, men bildet er desverre tatt når det er litt mørkt i Tamriel-verdenen så vi ser ikke om vannet er gjennomsiktig eller ikke (noe jeg håper det er)

Skrevet
ja, må nesten være 16 for å få full utntytelse, både når det enkelt og greit er drit mye tekst(bøker) og lese. samt at det er vansklige oppgaver, og siste men ikke minst det er drit skummelt noen ganger,

Pfft, jeg runda MW når jeg var 14. (Er 15 nu.)

Man skal ikke undervurdere ungdommen. Selv ikke barna, vettu ;)

Skrevet
ja, må nesten være 16 for å få full utntytelse, både når det enkelt og greit er drit mye tekst(bøker) og lese. samt at det er vansklige oppgaver, og siste men ikke minst det er drit skummelt noen ganger,

Jeg begynte å spille morrowind da jeg var 13.

Da jeg spilte Morrowind det første året forsto jeg mye av det som hendte, men det var ord som jeg ikke alltid fikk med meg.

De neste 3 årene fortsatte jeg å spille Morrowind, og mine engelsk kunskaper har voks sammen med spillet.

Når jeg sluttet å spille aktivt i begynnelsen av 2005, var jeg mye bedre i engelsk en da jeg begynte å spille i 2002, men jeg fikk like mye ut av spillet som 13 åring.

Å sette en minimumsalder blir litt feil i mine øyne, da det kommer an på hvor moden spilleren er, og hvor hengiven han/hun er til spillet.

At en 10 åring ikke vil få like mye ut av historien og det som blir sagt verbalt kan jeg godt forså, men personen vil alikevel kunne få en stor spilleropplevelse.

Dette ble litt OT, og det beklager jeg på det sterkeste. :)

Skrevet

men syns du ikke da hadde vært sykt kult å spille MW for første gang nå som du ville forstått allt..

det er flere filmer jeg så i stykker(så alt for mange ganger) når jeg var liten og nå har jeg problemer med å se filmene fordi jeg har sett dem så mye, mens det er først nå jeg virklig kan få med alle nøyansene..

Skrevet

Kommer sikker en gore-mod til Oblivion, det kommer jo gore mods til mange spill :D

ot: Fargoth, jeg har ringen din :p (den fra bøtta :p)hehehe

Skrevet
Kommer sikker en gore-mod til Oblivion, det kommer jo gore mods til mange spill :D

ot: Fargoth, jeg har ringen din :p (den fra bøtta :p)hehehe

Hæhæhhæ. Det var der jeg hadde Fargoth fra!

Konge kommentar!

Skrevet

I følge Tothegame.com så skal Oblivion komme 18 november =) Så da kanskje man sitter å spiller dette på xbox 360 FØR jul =)

Men har på følelsen av at oblivion er ett av de spilla som blir utsatt, og utsatt og utsatt enda en gang... (håper jeg tar feil)

Skrevet (endret)
Men har på følelsen av at oblivion er ett av de spilla som blir utsatt, og utsatt og utsatt enda en gang... (håper jeg tar feil)

Tror egentlig ikke det. Ja, det er et stort spill, men ikke alle store spill blir utsatt. Joda, Half-Life 2 var et skrekkeksemplar, men det er ikke mange av dem.

Endret av MiSP
Skrevet

Kunne tenkt meg en 18++ verson av spillet ja. men får nøye meg med moderate menger gore.

Spilte Arena da jeg var 13. kom langt, men runnet det aldri. Har spilt så si alle RPG spill det går å få tak i etter det. (might and magic serien, fallout, diablo, ultima spella, mmorpgs.. etc etc). runna daggerfall, morrowind med expantion.

Gleder meg til Oblivion. blir vel litt map-making-101 på meg da.

men blod med reflecterende effects? ja takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...