Gå til innhold

hva heter pirat-klærne?


Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg har nå skaffet meg hatten som ser ut akkurat som den hatten( first mate hat) som du får når du blir transformert til en pirat når du spiser Savory Deviate Delight :D

 

Så derfor lurte jeg på om det er noen som vet om det går an å få buksa, chesten, og skoene som er likedan som når du blir en pirat og hva de heter osv ;)

 

tenk hvor kul en gnom pirat ville vært :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
First Mate Hat er den hatten, eneste hatten, som ligner en pirat hatt tror jeg..

Uansett, digg! Jeg vil ha en :D

 

Edit: Sjekka gjennom hele thott men fant ikke noen andre deler som var noe ''piratish'' i ''looken'' :p

Nei. Hvis du blir friendly med Bloodsail kan du kjøpe en pirat hatt av dem som kan summone en pappegøye. Men for å bli friendly må du drepe ganske mange goblings, noe som gjør deg hatet i bl.a. Booty Bay og Gadgetzan.

Lenke til kommentar
First Mate Hat er den hatten, eneste hatten, som ligner en pirat hatt tror jeg..

Uansett, digg! Jeg vil ha en  :D

det er den jeg har :D

 

men da er jeg ganske sikker på at chesten er en black swashbuckler shirt..

Da gjenstår bare buksa, og skoene.. muligens at det er et rødt belte, som ikke er integrert i buksa.. det vet jeg ikke..

 

Men hvis noen vet hva buksa og skoene heter så hadde jeg blitt glad ;)

Lenke til kommentar
Uansett, lekte emg litt i Wow Model viewer, og, dette var det nermeste eg kom en pirat.

 

Armoren som er brukt er:

 

Feet: Buccaneer's Boots

Belt:Burnt Leather Belt

Shirt:Black Swashbuckler's Shirt

Head:First Mat Hat

Legs:Bucaaner's Legs

 

Håper dette hjelper.

TAKK!;D

 

men buksa er ikke lik da... og jeg er mage, så jeg kan ikke bruke leather;P noen som vet hva buksa heter? jeg gikk gjennom alle buksene i model-viewer, men jeg fant den ikke :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...