Gå til innhold

Hvilken Tekken character tror du er best?


Koopa

Anbefalte innlegg

Tror nok ikke Eddie/Christie er best, de tåler ikke noe. Holder heller en knapp på Steve, Nina og Raven. Har ikke spilt Tekken 5 så mye, men av det jeg har prøvd så vil jeg tippe en av de. Eller en av Mishima-familien.

Eddy/Christie er en karakter som de fleste "n00bs" velger, og kan vinne lett med, fordi det er stort sett bare litt button-mashing som skal til for at Eddy/Christie danser/hopper rundt som en tulling med ville spark. Eddy/Christie er alltid litt bøyd nedover, sånn at h*n er vanskeligere å treffe også. En kjedelig karakter jeg sjelden bruker.

Jo, men eddie/christy har et annet nivå også, som de proffe bruker. Button-bashing-eddie er lett å slå, mens en proff en er så og si umulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke Eddie/Christie er best, de tåler ikke noe. Holder heller en knapp på Steve, Nina og Raven. Har ikke spilt Tekken 5 så mye, men av det jeg har prøvd så vil jeg tippe en av de. Eller en av Mishima-familien.

Raven er utrolig tøff! Men har ikke spilt så mye med han så vet ikke hvor bra han er ennå.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke Eddie/Christie er best, de tåler ikke noe. Holder heller en knapp på Steve, Nina og Raven. Har ikke spilt Tekken 5 så mye, men av det jeg har prøvd så vil jeg tippe en av de. Eller en av Mishima-familien.

Eddy/Christie er en karakter som de fleste "n00bs" velger, og kan vinne lett med, fordi det er stort sett bare litt button-mashing som skal til for at Eddy/Christie danser/hopper rundt som en tulling med ville spark. Eddy/Christie er alltid litt bøyd nedover, sånn at h*n er vanskeligere å treffe også. En kjedelig karakter jeg sjelden bruker.

Jo, men eddie/christy har et annet nivå også, som de proffe bruker. Button-bashing-eddie er lett å slå, mens en proff en er så og si umulig.

Ja det stemmer nok. En person som er skikkelig pro med en karakter vil alltid være vanskelig å slå, uansett hvilken karakter det er. Men Christie/Eddy er vel mer nybegynnervennlige enn mange av de andre, vil jeg si. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tror nok ikke Eddie/Christie er best, de tåler ikke noe. Holder heller en knapp på Steve, Nina og Raven. Har ikke spilt Tekken 5 så mye, men av det jeg har prøvd så vil jeg tippe en av de. Eller en av Mishima-familien.

Eddy/Christie er en karakter som de fleste "n00bs" velger, og kan vinne lett med, fordi det er stort sett bare litt button-mashing som skal til for at Eddy/Christie danser/hopper rundt som en tulling med ville spark. Eddy/Christie er alltid litt bøyd nedover, sånn at h*n er vanskeligere å treffe også. En kjedelig karakter jeg sjelden bruker.

Jo, men eddie/christy har et annet nivå også, som de proffe bruker. Button-bashing-eddie er lett å slå, mens en proff en er så og si umulig.

Ja det stemmer nok. En person som er skikkelig pro med en karakter vil alltid være vanskelig å slå, uansett hvilken karakter det er. Men Christie/Eddy er vel mer nybegynnervennlige enn mange av de andre, vil jeg si. ;)

når de først kommer igang med føttene så går d jo ikke ann å stoppe de før de er ferdige... Får man ikke blokkert første så sliter man...

 

Law å d helvettes rundt sparket... grrr....... setter opp vanskeligheten så gjør han BARE sånne.... :mad:

Lenke til kommentar

De beste etter min mening er vel Jin, Bryan og Lei. Likte Yoshimitsu godt før, men da Tekken 3 kom gikk jeg over til Hwoarang, og på Tekken 4 som jeg har spillt mest, synes jeg Jin er best.

Jin er vel ganske overlegen i 4'ern med den evaden sin (den han kan unnvike alle slag, sverdstikk og spark, you name it, med. Så sant de ikke kommer nede da ;)). Bryan er sykt god hvis man skal spille litt aggresivt, siden han har en god del raske og kraftige slag og spark. Lei får jeg ikke til med selv, men har en kompis som er meget god med ham, så jeg tok han med blant de beste. Blir fort forvirret når han setter i gang med komboer med slag og spark både nede og oppe. Vanskelig å huske de forskjellige kombinasjonene og hvilke slag/spark som kommer nede og oppe til enhver tid.

Er enig i at Ed/Christie er de mest nybegynnervennlige (sammen med Law), men spiller man litt mot de så lærer man fort hvordan man skal takle de, og da nytter det ikke å trykke vilt på knappene lenger.

Har enda ikke prøvd Tekken 5 så det kan jeg ikke si noe om, men skal vel snart gå til anskaffelse av det og da blir det å legge seg i trening ;)

Forresten, er det noen som vet om Jin er fiksa mye på i forhold til 4'ern? Håper de ikke har forandret så mye med han da jeg liker han akkurat som han er.

Lenke til kommentar

Er litt overrasket over at så få har nevnt Lee. Etter min mening er han ganske komplett i angrep, med mange forskjellige kombinasjoner og finter. Er ikke proff da, så det er mulig at at kanskje blir litt for simpel for de proffe. Men for en som er i "middel" stadiet i Tekken så synes jeg Lee er svært bra

 

En annen som jeg liker godt er Asuka. Det er lett å få en god flyt med henne, noe som er viktig i Tekken.

 

En tredje som jeg er overbevist om er bra, er King. Men da må man kunne alle de syke kombinasjonene. Det krever ikke bare at man lærer dem, men også en god timing. King's styrke er nettopp alle de kombinasjonene som starter med at han griper tak i motstanderen, og så baller det seg på :p . Så det er viktig med timing slik at man treffer med disse, hvis ikke kan man være ille ute

 

Holder på å lære meg den sykeste komboen (til King), den som er nederst på listen over knep. Sliter med den siste av de sju kombinasjonene som den består av. Syke, SYKE greier :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Steve stakk av med en del topp plasser fra EVO så han er vel den jeg tror er best:

 

1st Crow (United States - TX - Steve)

2nd Yuu (Japan - Feng)

3rd MaDDoGJiN (South Korea - Steve)

4th jra64 (United States - TX - Steve)

5th Hato (Japan - Bryan/Heihachi)

5th MishiMaster (Japan - Heihachi)

7th Arario (United States - CA - Jack/Steve)

7th Kenbou (Japan - Ganryu)

 

Blir jo selvfølgelih nødt til å nevne hvem jegliker best, her går mest i Team Battle, så jeg har åtte favoritter :D

en god miks av gutter og jenter:

 

1. Ling Xiaoyu

2. Yoshimitsu

3. Christie Monteiro

4. Steve Fox

5. Nina Williams

6. Lei Wulong

7. Asuka Kazama

8. King eller Hwoarang... har ikke helt å bestemme meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...