Keylar Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) Kan alle de som sier at paladins er "Greie Solo Klass" eller "Gøyal" være så snill å forklare nærmere fordi etter 60 lvler har jeg aldri følt min klasse som grei/gøyal i solo pve/pvp. Spiller dere i hele tatt Paladins end-game?. I pve bruker jeg ørten år for å drepe noe, jeg kan starte sealen, alt-tabbe og gå inn etter 30-50sec. Kjedeligere klasse i Pve finnes ikke. I solo PvP kan vi være guddommelige mot noen mens heeeeeelt ubrukelig mot andre. Roguer er nok det jeg tar mest og gode mages tar jeg nærmest aldri. Frustrasjon er en god del av en paladins hverdag over folk som simpelten løper vekk fra deg når du vinner. Grouping end-game PVE er også et mareritt, tenk deg buffe 20-30 folk hvert 4 minutt i 3-4 timer i MC. Buffsa våres er latterlig korte og gir mer leddgikt enn glede . så "er det noen vits å starte en paladin?" svaret er NEI - ihvertfall ikke før paladins har fått nye talent tre da de nåverende er helt idiotiske. Endret 18. august 2005 av Keylar
N* Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Kan alle de som sier at paladins er "Greie Solo Klass" eller "Gøyal" være så snill å forklare nærmere fordi etter 60 lvler har jeg aldri følt min klasse som grei/gøyal i solo pve/pvp. Spiller dere i hele tatt Paladins end-game?. I pve bruker jeg ørten år for å drepe noe, jeg kan starte sealen, alt-tabbe og gå inn etter 30-50sec. Kjedeligere klasse i Pve finnes ikke. I solo PvP kan vi være guddommelige mot noen mens heeeeeelt ubrukelig mot andre. Roguer er nok det jeg tar mest og gode mages tar jeg nærmest aldri. Frustrasjon er en god del av en paladins hverdag over folk som simpelten løper vekk fra deg når du vinner. Grouping end-game PVE er også et mareritt, tenk deg buffe 20-30 folk hvert 4 minutt i 3-4 timer i MC. Buffsa våres er latterlig korte og gir mer leddgikt enn glede . så "er det noen vits å starte en paladin?" svaret er NEI - ihvertfall ikke før paladins har fått nye talent tre da de nåverende er helt idiotiske. kunne ikke vært mer enig. jeg har en 60 paladin. og jeg gjør ikke annet en å buffe og heale (når det virkelig trengs) i instancer. har gått lei alt som heter support. derfor har jeg heller gått over til en egoistisk lock. i pvp 1v1 blir paladinen min eid av alt.
Nikkor Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Vinner over alle jeg, bortsett fra shadow priest og noen shamans. Huske å heale hele tiden når du spiller mot mage, counterspell+lite hp= død paladin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå