csboy Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hei Jeg er en lvl 37 mage som er på utkikk etter en guild. Spiller på daggerspine (allianse). Det må være en serriøs guild med mellom ca 60-100 members. Og vil gjerne få kunne prøve meg på mc når jeg kmr lvl 60
anon12234 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 som lvl 37 kommer du sikkert ikke inn i noe særlig utviklet guild. de fleste er vell på utkikk etter lvl 60's...... me ndu blir jo det du også......
Dandar Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Du kommer neppe inn i MC guild når du er lvl 37, men du kan jo ta kontakt med potensiellt MC guild nå og høre
Jan Åge Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Knight Who Say Nii? Virker som det guildnavnet nesten finnes på alle servere. Sett det på ihvertfall 2 av serverene jeg har spilt på. Spiller ikke på Daggerspine, så jeg dro en offtopic
Loeve Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Er også en guild på Crushbone i Everquest 2 som heter det
csboy Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Du kommer neppe inn i MC guild når du er lvl 37, men du kan jo ta kontakt med potensiellt MC guild nå og høre Det var ho egentlig det jeg mente. Vet at jeg må være lvl 50 men tar ikke så lang tid siden jeg har lvlet oppp flere characters før. Tenkte mer på en guild som planla og ta mc i framtiden nå de får flere lvl 60.
Irons Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 mange guilds på alliance side man kan joine, som sagt lvl 37 er jo noget lavt for de større guild (kan feks glemme Forte, Apothesanity, guardians og Noctum), men det finnes jo andre, bOOn Controll, yseras Dream, apex, war pact, dirty sniper ratz, Monkey Island osv... \\Sp33D
Dewd Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) Knight Who Say Nii? ''Knights Who Say Nii'', joa, var i den guilden fra lvl 20 til 42 Etter 6-7 lvl 60's leava over 2 døgn har den guilden blitt hardt medført, guild chat er etter min mening dø, guild leader bor i Maraudon og det er generelt sett ingen some gidder og få i gang noe gøy Før hadde vi en dag hver uke der vi samlest og gikk etter chest'n i Arenaen (STV) og etter det kunne vi finne på og ta et lite raid på Crossroads Det var ihvertfall noe.. Der er helt sikkert guilder som er et bedre valg en den vist du synest f.eks. instance, raid og ''guild-meetings'' etc er noe some hører med Nii! Edit: Jeg er foresten ikke medlem av den guilden lenger. Endret 18. august 2005 av Dewd
csboy Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Altså er det mulig og joine guilder som forte osv når jeg blir lvl 60? Eller må man kjenne noen eller være med i startfasen. Har vært med i yserias dream, men jeg leftet ettersom at guilden hadde 150+ medlemmer og for meg virket det litt som en public guild der hvem som helst kunne joine.
Vaktmestern Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Altså er det mulig og joine guilder som forte osv når jeg blir lvl 60? Eller må man kjenne noen eller være med i startfasen. Har vært med i yserias dream, men jeg leftet ettersom at guilden hadde 150+ medlemmer og for meg virket det litt som en public guild der hvem som helst kunne joine. Forte tar applications nå, men siden dem fyller på det dem mangler nå tror jeg det er liten sjangs forå joine om du ikke er 60 nå. http://forum.clan-forte.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå