Gå til innhold

Bra guild på daggerspine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en lvl 37 mage som er på utkikk etter en guild. Spiller på daggerspine (allianse). Det må være en serriøs guild med mellom ca 60-100 members. Og vil gjerne få kunne prøve meg på mc når jeg kmr lvl 60 :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Knight Who Say Nii?

Virker som det guildnavnet nesten finnes på alle servere. Sett det på ihvertfall 2 av serverene jeg har spilt på. Spiller ikke på Daggerspine, så jeg dro en offtopic ;)

Skrevet
Du kommer neppe inn i MC guild når du er lvl 37, men du kan jo ta kontakt med potensiellt MC guild nå og høre :)

Det var ho egentlig det jeg mente. :) Vet at jeg må være lvl 50 men tar ikke så lang tid siden jeg har lvlet oppp flere characters før. Tenkte mer på en guild som planla og ta mc i framtiden nå de får flere lvl 60.

Skrevet

mange guilds på alliance side man kan joine, som sagt lvl 37 er jo noget lavt for de større guild (kan feks glemme Forte, Apothesanity, guardians og Noctum), men det finnes jo andre, bOOn Controll, yseras Dream, apex, war pact, dirty sniper ratz, Monkey Island osv...

\\Sp33D

Skrevet (endret)
Knight Who Say Nii?

''Knights Who Say Nii'', joa, var i den guilden fra lvl 20 til 42 :)

Etter 6-7 lvl 60's leava over 2 døgn har den guilden blitt hardt medført, guild chat er etter min mening dø, guild leader bor i Maraudon og det er generelt sett ingen some gidder og få i gang noe gøy :(

Før hadde vi en dag hver uke der vi samlest og gikk etter chest'n i Arenaen (STV) og etter det kunne vi finne på og ta et lite raid på Crossroads :p Det var ihvertfall noe..

Der er helt sikkert guilder som er et bedre valg en den vist du synest f.eks. instance, raid og ''guild-meetings'' etc er noe some hører med :thumbup:

Nii!

Edit: Jeg er foresten ikke medlem av den guilden lenger.

Endret av Dewd
Skrevet

Altså er det mulig og joine guilder som forte osv når jeg blir lvl 60? Eller må man kjenne noen eller være med i startfasen. Har vært med i yserias dream, men jeg leftet ettersom at guilden hadde 150+ medlemmer og for meg virket det litt som en public guild der hvem som helst kunne joine.

Skrevet
Altså er det mulig og joine guilder som forte osv når jeg blir lvl 60? Eller må man kjenne noen eller være med i startfasen. Har vært med i yserias dream, men jeg leftet ettersom at guilden hadde 150+ medlemmer og for meg virket det litt som en public guild der hvem som helst kunne joine.

Forte tar applications nå, men siden dem fyller på det dem mangler nå tror jeg det er liten sjangs forå joine om du ikke er 60 nå.

http://forum.clan-forte.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...