Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW


Anbefalte innlegg

- Orc shaman, at tauren har denne rasen er bare banalt.

Er du gal! Shaman skulle vært kun for tauren. Det er jo tross allt de som lever " i pakt med naturen".

 

Dessuten hadde det vært rått hvis tauren fikk tilbake sin plainrunner ability. Tenk å se en tauren løpe som en gal over slettene. :love:

 

Kanskje kunne de slenge seg ned på alle fire i samme slengen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Orc shaman, at tauren har denne rasen er bare banalt.

Er du gal! Shaman skulle vært kun for tauren. Det er jo tross allt de som lever " i pakt med naturen".

 

Dessuten hadde det vært rått hvis tauren fikk tilbake sin plainrunner ability. Tenk å se en tauren løpe som en gal over slettene. :love:

 

Kanskje kunne de slenge seg ned på alle fire i samme slengen :!:

Moo. Are you happy now?

Lenke til kommentar
- Orc shaman, at tauren har denne rasen er bare banalt.

Er du gal! Shaman skulle vært kun for tauren. Det er jo tross allt de som lever " i pakt med naturen".

 

Dessuten hadde det vært rått hvis tauren fikk tilbake sin plainrunner ability. Tenk å se en tauren løpe som en gal over slettene. :love:

 

Kanskje kunne de slenge seg ned på alle fire i samme slengen :!:

Shamans er vel mer heksedoktorer som praktiserer ond magi enn naturmagikere. Druider derimot, er mer skreddersydd for night elves og taurens.

Lenke til kommentar
Og runewords også da eller?

Runer, runewords, jewels, gems. Hadde ikke vært behov for noe voldsomme greier, men litt småplukk kunne vært kult. Blacksmithere/tailors/leatherworkers kunne lage sockets/feste dem til ting, og enchanters kunne enchante assorterte gems som går an å selge på AH.

Ja jeg lurte på hvor i alle dager det ble av. Synd at sånn "mekking" er borte.

 

Kunne også tenkt meg planlagte byraid av blizzard..Annenhver søndag f.eks. Med katapulter og annet kos. For å få folk med så kan det være minus honor for å ikke være med.

Lenke til kommentar
..shammys mister mail armor...

Hiver meg på den. Det er jo ikke noe tvil i lys av de siste oppgraderingene av visse klasser som hunter osv, at shaman bør få plate.

LOL

 

Da må warriors og paladins få noe bedre... f.eks Elementium Plate, der hver del, i tillegg til å ha mye mer armor en plate, også har masse resistance til alt. Synes du det hørtes imba ut? mm, shaman med plate går under det samme.

Og du tror at shaman mister mail armor er noe bedre? :roll:

 

Det var et useriøst svar på et useriøst innlegg.

eeeeh, men i historien osv løper ikke shamans rundt i brynje meg one hand våpen og skjold.... Cloth FTW :)

Lenke til kommentar
1. Range weapon til paladin

2. Mulghet til å faktisk gjøre litt skade, ikke bare være hjernedød buffer\healer\cleanser

3. Dps kontroll!!!

 

 

Ellers hadde muligheten til å lage seg et hus vært artig

 

 

 

V

der har vi en av de som har valgt paladin for å gjøre DPS :D

 

Du vet du ikke kan få pose og sekk? du kan ikke få bra DPS + Heal + boble + gratis mount + plate + cleansing + blessings? Oj vent, han har jo alle untatt 1....

 

 

Barbershop :D

Lenke til kommentar
1. Range weapon til paladin

2. Mulghet til å faktisk gjøre litt skade, ikke bare være hjernedød buffer\healer\cleanser

3. Dps kontroll!!!

 

 

Ellers hadde muligheten til å lage seg et hus vært artig

 

 

 

V

der har vi en av de som har valgt paladin for å gjøre DPS :D

 

Du vet du ikke kan få pose og sekk? du kan ikke få bra DPS + Heal + boble + gratis mount + plate + cleansing + blessings? Oj vent, han har jo alle untatt 1....

 

 

Barbershop :D

Hmmm

 

Det var da unektelig en tråd om forandringer man ville ha.

Da burde det være mulig å komme med ønsker, uten å få slike mindre smarte "paladin suxors" kommentarer.

 

 

Men, jeg antar at noen rett og slett ikke klarer å holde seg.

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
1. Range weapon til paladin

2. Mulghet til å faktisk gjøre litt skade, ikke bare være hjernedød buffer\healer\cleanser

3. Dps kontroll!!!

 

 

Ellers hadde muligheten til å lage seg et hus vært artig

 

 

 

V

der har vi en av de som har valgt paladin for å gjøre DPS :D

 

Du vet du ikke kan få pose og sekk? du kan ikke få bra DPS + Heal + boble + gratis mount + plate + cleansing + blessings? Oj vent, han har jo alle untatt 1....

 

 

Barbershop :D

Hmmm

 

Det var da unektelig en tråd om forandringer man ville ha.

Da burde det være mulig å komme med ønsker, uten å få slike mindre smarte "paladin suxors" kommentarer.

 

 

Men, jeg antar at noen rett og slett ikke klarer å holde seg.

 

V

Barerumpene som selv ikke har spilt paladin vil aldri klare å forstå. Ingen vits i å prøve å overbevise.

 

Jeg ønsker

- Nye områder (ikke bare instancer)

- Forandre honor systemet til å oppmuntre PvP utenom battlegrounds. (Mulighet til å ta over landområder f.eks)

- Flere items (som igjen ikke bare skal komme fra instances)

- Bedre balanse imellom klassene

- Events, forandring og utvikling av historien

Lenke til kommentar
1. Range weapon til paladin

2. Mulghet til å faktisk gjøre litt skade, ikke bare være hjernedød buffer\healer\cleanser

3. Dps kontroll!!!

 

 

Ellers hadde muligheten til å lage seg et hus vært artig

 

 

 

V

der har vi en av de som har valgt paladin for å gjøre DPS :D

 

Du vet du ikke kan få pose og sekk? du kan ikke få bra DPS + Heal + boble + gratis mount + plate + cleansing + blessings? Oj vent, han har jo alle untatt 1....

 

 

Barbershop :D

Hmmm

 

Det var da unektelig en tråd om forandringer man ville ha.

Da burde det være mulig å komme med ønsker, uten å få slike mindre smarte "paladin suxors" kommentarer.

 

 

Men, jeg antar at noen rett og slett ikke klarer å holde seg.

 

V

Barerumpene som selv ikke har spilt paladin vil aldri klare å forstå. Ingen vits i å prøve å overbevise.

 

Jeg ønsker

- Nye områder (ikke bare instancer)

- Forandre honor systemet til å oppmuntre PvP utenom battlegrounds. (Mulighet til å ta over landområder f.eks)

- Flere items (som igjen ikke bare skal komme fra instances)

- Bedre balanse imellom klassene

- Events, forandring og utvikling av historien

vel, jeg har faktisk spilt paladin til level 30 eller no...

 

Men da ønsker jeg at shaman ikke har totem, heller at det er buffer. Og rogues får agility buff som gir 55 agility i level 60...

Lenke til kommentar

En eller flere byer både hos alliansen og horden som fiende kunne ødelegge, så måtte dine allierte og deg hjelpe innbyggerene å bygge opp byen igjen, i form av quests.

 

Noen quests når byen står og noen når den er i ruiner, vil gi litt variasjon i spillet.

 

Som nevnt tidligere så hadde det vært greit med socketed items, der enchanters enchanter ting (f.eks krystaller) Som en blacksmith/leatherworker setter inn i utstyret de lager, på denne måten kan ting hete det samme men det er forskjellig kvalitet på utstyret.

Dette vil føre til at prisene ikke så lett blir presset ned av folk som bare vil selge så fort som mulig og de som virklig gjør en god jobb blir belønnet for dette. Dette fungerte i allefall i SWG ;)

 

Edit: Hadde en liten skrivefeil :(

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...