Gå til innhold

trenger LAN spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker fotball sier jeg bare: Football Manager 2005..!! kansje best kjent som FM2005.. Det er helt vilt.. kan spille det i flere dager uten å gå lei.. altid noe nytt som skjer.. har spilt det i fleire år.. (CM 4 og FM2005)

PRØV!!!

Skrevet (endret)

Gratis blir litt verre. Det eneste jeg kommer på er America's Army eller noe i den duren? Er vel heller få spill som er gratis i disse dager :(

Edit: Er skytespill forresten, vet ikke om det er det du er på jakt etter.

Endret av CurSe
Skrevet

pirat kopier er gratis. så lenge du kjøper spillet om du liker det er det lov i følge bill clinton :) det sa han en gang for lenge siden ;) du har lov å prøve spillet før du kjøper. bare les på alle welcome messengene til dc++ hubene :)

Skrevet
pirat kopier er gratis. så lenge du kjøper spillet om du liker det er det lov i følge bill clinton :) det sa han en gang for lenge siden ;)

Ja, for han er allmektig leder over hele verden til enhver tid :p

Du kan ta å titte litt her, en liten liste over gratis spill, og noen av de er nok digg på LAN.

Skrevet
vel, er en lov

Try before you buy er så visst ingen lov. Det er derimot lover i mot det. Gratis og piratkopi er to forskjellige ting.

Skrevet

Så en artikkel i gårdagens dagbladet hvor de hadde funnet frem en del spill som var gratis. Hvis du har gårdagens dagbladet så anbefaler jeg at du tar en liten titt i den.

Kan også være at de har det på nettsidene? :hmm:

Skrevet
Så en artikkel i gårdagens dagbladet hvor de hadde funnet frem en del spill som var gratis. Hvis du har gårdagens dagbladet så anbefaler jeg at du tar en liten titt i den.

Kan også være at de har det på nettsidene? :hmm:

Leste den på nett og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...