Panofix Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg har spilt CS ganske lenge nå, på både gammel og ny maskin. "Problemet"/ergerligheten er at jeg nettopp har fått reklame ved server-connecting! Jeg legger ved bilde som viser dette ... EDIT: Det gjør jeg ikke Først prøvde jeg å se litt på selve Steam-mappa, men fant ikke ut noe spesielt. Det eneste jeg så var at det lå en link til et bilde i steamlog.txt - et såkalt Content-hosting-provider. Jeg vil finne roten til denne linken, hvor den ligger på Steam-mappa, skal fjernes umiddelbart. Har dere noe forslag til hva som må gjøres? Endret 17. august 2005 av Panofix
ASDASDKL2131 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hva du kan gjøre? Tja, lev med det. Ser ikke helt problemet her. Firmaer setter opp servere i samarbeid med Valve, slik at du får muligheten til å laste ned oppdateringer og andre ting relativt kjapt via Steam. Det er snakk om en reklame for akkurat disse firmaene, som du ser på i 3-10 sekunder mens du kobler til en server. Dette har forresten vært slik siden Steam ble tatt i bruk, så det er ikke akkurat noe nytt.
A.J Green Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hvordan forklarer du da at når jeg igår connectet til en dedicated server som var connected i Lanet, fikk "content hosting provided by:" som på alle andre servere?
ASDASDKL2131 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hvordan forklarer du da at når jeg igår connectet til en dedicated server som var connected i Lanet, fikk "content hosting provided by:" som på alle andre servere? Med fare for å virke dum; hæ?
Panofix Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Hvordan forklarer du da at når jeg igår connectet til en dedicated server som var connected i Lanet, fikk "content hosting provided by:" som på alle andre servere? Ahh, enda en som er litt irritert Det er jo samme reklamen som vises uansett hvilken server jeg connecter, noe som er litt rart. Men det jeg ønsker å vite er hvor den linken til bildet ligger i steam-mappa så jeg kan slette den. Vet noen det?
ASDASDKL2131 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Altså. Det har ingenting med serveren du spiller på å gjøre. Det har som jeg skrev med hvilken content server du er koblet til for å kunne laste ned oppdateringer til Steam/CS/HL/DoD and so on å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå