Gå til innhold

Blogg: Navnesurr (Multi)


Anbefalte innlegg

hadde de beholdt and inni der, så hadde jo tittelen blitt bra. eller i alle fall godkjent. mene iriterer meg uansett at de skal absolutt dele opp fear til noe alngt og meningsløst. tror jeg kan si 100% at jeg aldri kommer til å si noe annet en bare Fear.

 

noen som foresten har noe gode ordforslag til en eventuel oppfølger til fear?

 

mener da som dette: Fear: xxxxxxxx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det som kunne blitt gjort med de fleste spillene som har "Tom Clancy's" stemplet på seg, er å innføre hopping.

Du spöker nå ikke sant? Det er jo nettopp det som er det bra med GR spillet, ingen sjuk hopping.

 

Angående navnet så reagerte vel både jeg og mange andre innbitne GR fans på navnet Advanced Warfighter förste gangen vi hörte om det, men nå har jeg vant meg, og kaller det helt enkelt bare GR3 :)

Lenke til kommentar
Men det som kunne blitt gjort med de fleste spillene som har "Tom Clancy's" stemplet på seg, er å innføre hopping.

Du spöker nå ikke sant? Det er jo nettopp det som er det bra med GR spillet, ingen sjuk hopping.

Enig der, enig der. Hva i huleste skal man med hopping egentlig? Hoppe unna skudd?

I spill som CS og sånn er nok hoppinga en livsviktig del, men Rainbow-serien og GR-serien har aldri trengt, og kommer sikkert aldri til å trenge noen hoppefunksjon. Bare teit og urealitisk.

 

Til hvemdetnåvarsomsadetmedhopping: Har du prøvd å hoppe rett opp og ned med fullt utstyr på kroppen (rifle, pistol, ekstra magasiner, kevlar- eller annet skuddsikkert utstyr, tunge støvler, evt. sekk, osv osv)?

Det er sykt tungt, og du vil ikke klare å hoppe mer enn noen få centimeter. Dessuten vil du tappe alle kreftene dine på noen få hopp.

Lenke til kommentar
GR 3?

 

Hvor ble det av Ghost Recon 2 til PC ??

Neineinei, nok en tomsing som ikke klarer å følge med! (en liten spøk) :p

 

Visste du ikke at GR2 ble lagt på hylla for flere måneder siden? Grunnen, mente utviklerne, var fordi at spillet umulig kunne leve opp til forventningene.

Det er derfor vi ser at GR3 kommer så raskt, for de var allerede i gang med det på den tiden, så de valgte å heller fortsette med det, og gjøre det bedre. :)

 

EDIT. Satan, så mange skrivefeil har jeg aldri sett i èn post i mitt liv! :blush:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...