Gå til innhold

Skal selge 6 pc spill...

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Skrevet (endret)

Skal selge 6 pc spill, spillene er disse: Return to Castle Wolfenstein , C&C Generals + C&C Generals Zero Hour , The Settlers 4 :!: , C&C Renegade (First person Shooter) , Starcraft + brood war elns...

*C&C Generals^

*C&C Generals Zero Hour

*C&C Renegade

*The Settlers IV

*Return to castle wolfenstein

*Starcraft+blood war (eller var det brood war, er ikke hjemme for øyeblikket)

*Om jeg ikke husker feil er alle spilla med manualer og Cover(eske)

*Ingen riper/hakk/delay i spilla som jeg vet om

*Desverre er C&C Generals registrert på internett playing, men ikke Zero Hour

Hvor mye vil jeg få for disse spilla i bundle , eller hvor mye hver for seg?

Edit: Ser ut som post nr 100har sneki seg inn :D

Endret av lesling
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet
Sett det ut på bruktmarkedet å sjekk.. Er litt vanskelig å si hva du får for dem.

Hele pakken for 3-400 kr kanskje :)

3-400kr er ganske lite spør du meg, etter hva jeg ser så kan jeg selge det for minst 500kr

Skrevet

Det er vel liten vits i å bumpe etter 9 minutter?

Smorky: Det har da ingenting å si om de er gamle eller ikke, det er ikke i utgivelsesdatoen underholdningen ligger, men i spillet seg selv :roll:

Jeg kunne tenkt meg å kjøpt Renegade, men siden det er snakk om en hel pakke kan det være ;)

Skrevet

Jeg ville tippe 300.

P-in-P : Gamle spill er verdt vesentlig mindre enn nye særlig pga grafikk og at en helt ny versjon av spillet fås for en slikk og ingenting.

Ulovlig bumping rapportert, hjelper ikke å mase på folk viss du vil at de skal hjelpe deg!

Skrevet
P-in-P : Gamle spill er verdt vesentlig mindre enn nye særlig pga grafikk og at en helt ny versjon av spillet fås for en slikk og ingenting.

Vil påstå at mange spill faktisk stiger i verdi da de ikke kan skaffes i butikkene mer. Nostalgi vet du ;)

Men som oftest vil de nok synke før de går opp igjen og de fleste på lista hans kan nok fremdeles skaffes i butikk (evt. bestilles).

Gjest mafister
Skrevet

Smorky: Det har da ingenting å si om de er gamle eller ikke, det er ikke i utgivelsesdatoen underholdningen ligger, men i spillet seg selv :roll:

Jeg kunne tenkt meg å kjøpt Renegade, men siden det er snakk om en hel pakke kan det være ;)

Merk deg at i første post står det: Hva vil prisen være i bundle, eller hva kan jeg få for hvert spill? <----- noe i den dur :p

Skrevet

Merk deg at i første post står det: Hva vil prisen være i bundle, eller hva kan jeg få for hvert spill? <----- noe i den dur :p

Ahh right, men jeg er ikke interresert uansett iom at det kommer frakt i tillegg...

Skrevet

Dette er ikke et salgsforum vel og merke, så ta slike diskusjoner privat isteden.

Se på nypris av spillene og slå av rundt 40-60 prosent avhengig av hvor godt spillet solgte.

Skrevet

Lesling, ta og gjør som meg og legg ut en annonse her på brukt forumet eller på finn. no.

Da får du helt sikkert svar ;)

Btw sjekk ut 16 gode spill til salgs på bruktforumet og finn.no :whistle:

Gjest mafister
Skrevet
Hvorfor selger du spillene ? Du tjener minimalt på det ..

Viss du ser på når han er født, så gjelder det sikkert å få litt lommepenger ;)

Ja, alt teller med.... sparer til data, til en 10-15k, har bare 2k nå.. så må jobbe, håper jeg får den jobben i NORpost... :thumbup:

Tjener allerede _BARE_ 100kr i uka da.... det holde rikke mål :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...