Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor masse er en spenningsregulator til TSX vert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vegis Skrevet 17/08/2005 : 00:22

  orginalt koster det jo 900kr ny då, og eg har 4 stk liggende i garasjen... total verdi nytt = 3600 

Hva noe er "verdt" har jo i denne verden ingenting med ny pris i butikken å gjøre. Hvis det ikke er noen som trenger spenningsreg til TX, er de verdt Kr0.

Desverre er det jo sånn det fungerer ;)

 

Edit; Sc0oT var vist litt raskere.

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
Sc0oT Skrevet 17/08/2005 : 01:10

  I got you

 

Uansett, jeg har ikke peil på priser på sånt, men jeg ville nok ikke betalt mer enn kanskje 2-300. Jeg er ikke helt med på TSX priser nå, siden delene til Aprilia er styggelig mye dyrere.. 

Så da blir rådet å kjøpe inn noe Aprillia klistremerker, og sette på spenningreg, og selge de for 950Kr stk!

 

Men vegis, jeg tør heller ikke si hva du kan få, men det er vel kanskje rett og slett best i dette tilfellet og bare anonnsere uten pris, slik at du får loddet interessen i markedet litt. Og får du henvendelser er det nok mulig og bli ening om en pris.

Høres ikke ut på de andre her som det vil være noe sjakktrekk og legge de ut for salg med noe prislapp over 200Kr i alle fall. På den annen side, sitter man der med en ødelagt spenningsregulator, er det jo sikkert greit og betale en del for den, men vil tro det er et lite marked. (Med mindre alle, unntatt meg vet at disse ryker hvert år på TSx da..?)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...