Gå til innhold

Nokia 6630. et bra valg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte min førstee symbian telefon (6630) for 14 dager siden . Og en ny mobiltelefonverden har åpenbart seg for meg. Programmer og spill det florer rundt på nettet av det.

fikk denne for 199,- med telenor priv abb. og jeg tror jeg har gjort en god handel. For første gang har jeg funnet programmer som jeg har bruk for, og i tillegg en telfon som har nok CPU kraft til å dra dem

Endret av boxer
Lenke til kommentar
Kjøpte min førstee symbian telefon (6630) for 14 dager siden . Og en ny mobiltelefonverden har åpenbart seg for meg. Programmer og spill det florer rundt på nettet av det.

fikk denne for 199,- med telenor priv abb. og jeg tror jeg har gjort en god handel. For første gang har jeg funnet programmer som jeg har bruk for, og i tillegg en telfon som har nok CPU kraft til å dra dem

6630 er sikkert bra men det er ikke vits at den har 3g siden den har bare et kamera og det står på baksiden. Så jeg ville heller kjøpt 6680 men det er min mening. :yes:

Lenke til kommentar
Hvordan funker videosamtale da? Er det ikke svindyrt?

Videosamtale med Telenor er gratis ut året.

 

Og så til trådstarter:

6630 er et fint valg som gir mye for pengene. Som det er blitt påpekt her har den ikke støtte for videotelefoni uten dockingstasjon, men om dette ikke er et minus for deg er den et bra valg.

 

Det er viktig å skille denne fra andre billige Symbian-modeller fra Nokia, som hverken har stereo mp3 eller den kraftige prosessoren som 6630 var først ute med.

Lenke til kommentar

6630 er sikkert bra men det er ikke vits at den har 3g siden den har bare et kamera og det står på baksiden. Så jeg ville heller kjøpt 6680 men det er min mening. :yes:

hææææ? videosamtale er vel ikke noe man trenger.

3G har helt andre nytte områder . Det gir deg mulighet til raskt hente mail, filer og du kan bruke telfonen til modem på bærbare PC .. med en akseptabel hastighet.

 

Videotelefoni er ett markedførings jippo for prepubertale tenåringer

Lenke til kommentar
Kjøpte min førstee symbian telefon (6630) for 14 dager siden . Og en ny mobiltelefonverden har åpenbart seg for meg. Programmer og spill det florer rundt på nettet av det.

fikk denne for 199,- med telenor priv abb. og jeg tror jeg har gjort en god handel. For første gang har jeg funnet programmer som jeg har bruk for, og i tillegg en telfon som har nok CPU kraft til å dra dem

Hvor kjøpte du den? til den prisen? jeg tenkte jeg skulle videre føre mitt telenor privat + abb!

Lenke til kommentar

6630 er sikkert bra men det er ikke vits at den har 3g siden den har bare et kamera og det står på baksiden. Så jeg ville heller kjøpt 6680 men det er min mening. :yes:

hææææ? videosamtale er vel ikke noe man trenger.

3G har helt andre nytte områder . Det gir deg mulighet til raskt hente mail, filer og du kan bruke telfonen til modem på bærbare PC .. med en akseptabel hastighet.

 

Videotelefoni er ett markedførings jippo for prepubertale tenåringer

3g har mange andre nytteområder end videotelefoni, men det betyder jo ikke, at videotelefoni er overflødigt pjat for alle, fordi det er det for dig.

 

Der er skam også mange voksne mennesker, der bruger det, for det er da altid rart at kunne se den, man snakker med. Og hvis man så har en eller anden lille ting, som man gerne vil vise vedkommende - ja, så er nytteværdien endnu større. :thumbup:

 

Men hvis man ikke bryder sig om det, er der naturligvis ingen grund til at købe en 6680 - så kan man lige så godt nøjes med en 6630. Særlig hvis man også er ligeglad med 6680's aktive standby, som betyder, at man kan få kalenderposter osv. vist direkte på startskærmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...