Gå til innhold

LvL 58 hvor skal jeg queste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg dinga akkurat lvl 58 :D og jeg lurer på hvor jeg burde queste? og hvem instances kan jeg tå på denne lvlen? jeg har veldig lyst til og dinge 60 innen den 22.. så hvor kan jeg få fortest xp?

takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei, jeg dinga akkurat lvl 58 :D og jeg lurer på hvor jeg burde queste? og hvem instances kan jeg tå på denne lvlen? jeg har veldig lyst til og dinge 60 innen den 22.. så hvor kan jeg få fortest xp?

takker for svar..

grind i stedet du :) mye smartere

Skrevet
og hvem instances kan jeg tå på denne lvlen?

Heter ikke Hvem instance, men Hvilke Instance, host host...

Jeg foreslår Sunken Temple ? eller du kan jo prøve å finne en gruppe til Dire maul ?

Men i den levelen, er også Eastern Plaugland og Western Plaugelands en fin plass !

og kanskje Burning stepps ?

Skrevet

Fra 58 til 60 grindet jeg nonstop i Silithus. Jeg så ingen hordiser på de dagene jeg holdt på der, og det er greie mobs å slåss mot. Det er forøvrig ingen quester der, men du får fin xp/hr der uansett.

Anbefaler grinding fremfor questing og instancer fra 58-60.

Skrevet

instancer på 58 kan du vel egentlig være med på ubrs/scholo/strat så lenge du ikke er warrior og må tanke og det må også være raid da, tviler på noen tar med lvl 58 folk i 5 mans grupper.

Anbefaler også grindeing. Selv grindet jeg i fra level 40-60, men neon quest innimellom selvsagt.

Skrevet (endret)

Jeg foreslår Sunken Temple ? eller du kan jo prøve å finne en gruppe til Dire maul ?

Men i den levelen, er også Eastern Plaugland og Western Plaugelands en fin plass !

har gjort alle disse queste stede har ikke vært i dire maul tho og burning steppes kan man ta på lvl 52 + :) men takk for svar da.

Edit: beklager min dårlige formulering der lucas :p

Endret av værdama
Gjest medlem-19530
Skrevet

val kanskje brd, det er hvertfall 56+ og hvis man har key etc og tar hele instacess får du maaaasse xp :)

Skrevet

val kanskje brd, det er hvertfall 56+ og hvis man har key etc og tar hele instacess får du maaaasse xp :)

vist du er alliance kan du også begynne på Ony key serien, ganske mye xp å hente der, så like greit å gjøre det før du er 60. Mange av questene der er i BRD så passer jo bra

(vet ikke hvordan horde serien er, får sikkert bra xp der å ja.)

Skrevet
Tyr's Hand, np!

Tyr's Hand ftw! nei vent litt, er det ikke der alle snakker kinesisk istedefor common?

Min anbefalling er Ogres i deadwind pass.

Skrevet

Hvis du ikke har tatt fallen hero of the horde questene så gir det enormt mye xp, questgiver er mellom Swamp of Sorrows og Burning Steppes (rett meg hvis jeg skriver feil områder her :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...