Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før?

 

EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! :D

Blir fort dyrt med porto, toll og mva ... :(

Okei det jeg tenkte var: Jeg har brukt play.com endel noen år nå, og da har jeg kontaktet dem og fått dem til å sette at pakken bare er 200kr. Derfor ingen toll, det har brukt å gått greit. Frakta var np, 70kr. Så det blir jo vesentlig billigere enn å kjøpe i Norge, og jeg der at frakttiden er på 7-10 dager, noe som er helt greit for min del. :)

 

Hadde vært morsomt å prøve Kuyt på backen synes jeg. :p

Enig hadde vært evig morsomt! :D Tror han egentlig kunne greid seg godt der, eneste han har jo, litt ironisk, ikke de offensive (fart, innlegg osv) ferdighetene som skal til for å bli en komplett back. Men men, han hadde sikkert greid seg bedre enn Aurelio, Arbeloa og Riise tilsammen! ^^

Lenke til kommentar
Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før?

 

EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! :D

 

Jeg har bestillt derfra flere ganger og er kjempefornøyd. Og draktene er 100% ekte ja. På Kitbag trekker de også fra engelsk moms (noe de skjeldent gjør andre steder) så det er til og med enda litt billigere enn det som står på siden, men så kommer norsk toll og moms i tillegg, så det blir ikke så superbillig alikevell ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før?

 

EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! :D

 

Jeg har bestillt derfra flere ganger og er kjempefornøyd. Og draktene er 100% ekte ja. På Kitbag trekker de også fra engelsk moms (noe de skjeldent gjør andre steder) så det er til og med enda litt billigere enn det som står på siden, men så kommer norsk toll og moms i tillegg, så det blir ikke så superbillig alikevell ;)

Ahh.. Kommer det norsk MOMS også i tillegg? Ikke bare toll altså?

 

Jeg tenkte:

 

Drakten koster £51 for Babeltrøya.

Så kommer det eventuell toll +25% = £64.

Og i tillegg til frakt £7 = £70 = 700kr

 

Dette blir jo 300-400kr billigere enn hvis du kjøper den i Norge da.. Om du slipper toll i tillegg, blir det jo bare kanppe 600kr. :)

Lenke til kommentar

Kitbag er ordentlige, ja. Har borteskjortsen og en treningsskjorte på vei derfra as we type. :)

 

Regnestykket blir slik:

 

£44 + 7 = £51 = 500,-

500 * 1,25 + 100 = ~725,-

 

Du må betale 25% moms og et gebyr på ca. en hundrelapp. Men Kitbag trekker fra engelsk moms (VAT) når du sjekker ut og skal ha det sendt til Norge, så beløpet blir litt mindre enn hva som står på sidene deres.

Lenke til kommentar
Kitbag er ordentlige, ja. Har borteskjortsen og en treningsskjorte på vei derfra as we type. :)

 

Regnestykket blir slik:

 

£44 + 7 = £51 = 500,-

500 * 1,25 + 100 = ~725,-

 

Du må betale 25% moms og et gebyr på ca. en hundrelapp. Men Kitbag trekker fra engelsk moms (VAT) når du sjekker ut og skal ha det sendt til Norge, så beløpet blir litt mindre enn hva som står på sidene deres.

Har du prøvd å "lure" tollen med å sende mail og spør om det er mulig å få satt opp 200kr på pakken? :)

Lenke til kommentar

Først har du det drakten koster i nettbutikken. Som nitraM_8 sier, kan du vel fjerne den engelske mva-en. Så må du betale porto og toll (om du ikke sniker deg unna eller er heldig). Deretter tar du det beløpet du nå har fått og ganger 1,25 (mva).

 

Altså:

 

Produktpris

- engelsk toll

+ Frakt

+ Mva

= Mva-grunnlag

 

... om jeg har forstått det riktig ...

 

ENDRET: Så ikke innlegget ditt, Hewitt (la dere merke til rimet? :D)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Først har du det drakten koster i nettbutikken. Som nitraM_8 sier, kan du vel fjerne den engelske mva-en. Så må du betale porto og toll (om du ikke sniker deg unna eller er heldig). Deretter tar du det beløpet du nå har fått og ganger 1,25 (mva).

 

Altså:

 

Produktpris

- engelsk toll

+ Frakt

+ Mva

= Mva-grunnlag

 

... om jeg har forstått det riktig ...

Joda, gjorde jo det. :p Joda, either way.. Det blir iallfall billigere en norske priser. :)

 

Forresten Hewitt takk for de gode stundene du fikk meg til å huske på ;)

Fikk grøsninger jeg :)

Grøsninger? Det heter vel frysninger? :p

Lenke til kommentar
Først har du det drakten koster i nettbutikken. Som nitraM_8 sier, kan du vel fjerne den engelske mva-en. Så må du betale porto og toll (om du ikke sniker deg unna eller er heldig). Deretter tar du det beløpet du nå har fått og ganger 1,25 (mva).

 

Altså:

 

Produktpris

- engelsk toll

+ Frakt

+ Mva

= Mva-grunnlag

 

... om jeg har forstått det riktig ...

Joda, gjorde jo det. :p Joda, either way.. Det blir iallfall billigere en norske priser. :)

 

Forresten Hewitt takk for de gode stundene du fikk meg til å huske på ;)

Fikk grøsninger jeg :)

Grøsninger? Det heter vel frysninger? :p

Ja mente frysninger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...