Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var det ikke lenge igjen påsar. Har satt 200 spenn på Inter, så får vi sjå. Tror egentlig at det kommer til å bli veldig gjevnt og litt kjedelig, men tror ikke på 0-0.

Her er moi 50'tommer god tv ;) sitter ca 2m i fra i tidenes slækkaste stressless. Ja, det er en viss fare for å sovne.

post-138846-1205262978_thumb.jpg

Skrevet
Inter laget:

Cesar

Maicon - Chivu - Rivas - Burdisso

Zanetti - Vieira - Cambiasso - Stankovic

Cruz - Zlatan

Lett :)

Maicon, Chivu, Zanetti, Vieira, Cruz og Zlatan er ganske gode spør du meg. Men men, vi får se om det er lett eller ei.

Skrevet
Har også rigget meg med Agger skjorte og et skjerf.. til å kaste i frustrerende øyeblikker. DE kommer nok

Sitter på med CL bortedrakta, med Agger bakpå og skjerf :D

Skrevet
Jeg er så klar!!! :D

Skjønner ikke hvorfor Inter ikke starter med Crespo jeg, fyren er jo en målmaskin?

Cruz gjør det skikkelig bra i hjemlig liga, imens Zlatan er selv skreven. Crespo er benksliter i Inter.

Skrevet
Jeg er så klar!!! :D

Skjønner ikke hvorfor Inter ikke starter med Crespo jeg, fyren er jo en målmaskin?

HYSJ!!! hehe... det er bra at de ikke starter med målmaskiner HYSJ DA MANN :)

Skrevet

Nei, for all del, klager ikke, jeg bare forundrer meg over det. Cruz er god, men jeg synes ikke han er så farlig i forhold til Crespo av det jeg har sett. Men skal sies at jeg ser relativt lite Serie A dog. Har også veldig dårlig erfaring med Crespo, 2 mål i CL-finalen blant annet. :p

Skrevet

Cruz er giftigere enn en klapperslange og er en ekstremt god hodespiller. Gjør jo ikke noe å ha en goalgetter på benken heller da, så har de en joker å sette inn. Holder pool nullen her i kveld, blir jeg meget imponert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...