Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Portsmouth er vel ikke akkurat så mye "vesle" lenger, men håper og tror det går bra. Har jo veldig mange skader og lite midtbanefolk akkurat nå for tiden, men tror allikevel på seier ikveld siden den er på Anfield.

Endret av Fabris
Skrevet (endret)

Velger vel her: http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm

Håper dog det ikke er noe sending elns før selve kampen da, jeg får ikke inn noe hvertfall.

Edit: Nå komemr vel snart laget også, blir spennende å se hva det blir.. Kan tenke meg at Carra går opp sammen med Gerrard. Garcia er vel heller ikke en umulighet i midten. :hmm:

Endret av ErlendRU
Skrevet (endret)

Tror Carra går opp i dag ja. Håper på et garcia mål i dag :)

Får ikke inn noe jeg :(

Endret av OHell
Skrevet (endret)

Nei er helt svart her, men jeg regner med at det bare er fordi selve kampen streames, ikke at det er en ordentlig kanal? :hmm:

Edit: Laget er kommet, og Carra går opp på midten. Ellers ingenting overraskende. Garcia på venstrekanten. Håper han kommer til å spille litt bedre enn forrige kamp. Hadde sjansene, men var litt rusten.

Edit2: Ung og spennende benk også: Paletta, Guthrie, El Zhar

Edit3: De sier på chatten til streaminga at bildene kommer rundt 15min før kamp. Altså om 20min +-

Endret av ErlendRU
Skrevet

Urgh, har en dårlig følelse. Taylor pleier jo som regel å nette mot 'Pool. :p Men spennende benk, om det går veien håper jeg vi får se enten El Zhar eller Guthrie.

Hadde vært fint med en liten Garcia i toppslag i dag også. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

labbert så langt i kampen, 0-0

men arsenal og bolton ligger under da:)

Skrevet

Spillerne ser utrolig uinspirerte ut der de småjogger rundt på matta. Fikk bare med meg andre omgang riktignok, men det var triste greier.

Skrevet

Skaper nok kjangser, men det blir aldri mål av de! Garcia fikk retur to ganger på rad, men sendte bare ballen rett i james. Kunne godt hatt scoret der! Blir alt for lite mål, ser ikke ut som spillerne engasjerer seg!

Skrevet

Nei, faen, jeg er skuffet. Det at vi ikke har en midtbane lenger kan nok ha spilt en stor rolle i dette, men likevel, vi skal prestere bedre enn dette på hjemmebane og en scoring er obligatorisk. Skuffende, og jeg er skuffet og lei meg, ikke bare over resultatet i dag, men hele sesongen sett under ett. Hvor er Liverpool? Ja, jeg vet det er de 11 spillerne som løper rundt på banen, men det er ikke Liverpool i ordets rette forstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...