Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så du er med oss under Wigan-kampen? Kult :)

Skal prøve så godt jeg kan.

er det noe fra bergen her inne ?

Ja, Bergen er mitt andre fødested hvis det går an å si.

Skrevet

Det der er så jævla merkelig fakey. Kommer ikke til å bli vant til det...

Selv satser jeg på 4-0... 3x Torres og 1x Babel, eller Gerrard. Håper på Babel fra start... slik at han forhåpentligvis kan score i årets første kamp for vår del...

Skrevet
veit om den... skal sjekke der og på Champions og TMP

Scotsman er jo "Liverpool-puben" i bergen, så der vises nok kampen garantert. Billigere øl hvis du viser medlemskort fra supporterklubben også. ;)

Skrevet (endret)

Reina

Finnan

Carragher

Arbeloa

Aurelio

Pennant

Mascherano

Alonso

Kewell

Gerrard

Torres

Benken:

Itandje

Riise

Benayoun

Kuyt

Crouch

FOR ET LAG!!!!

Endret av Maggen91
Skrevet

Endelig:

Reina

Finnan

Carragher

Arbeloa

Aurelio

Pennant

Mascherano

Alonso

Kewell

Gerrard

Torres

Ser ut som vi får et gledelig gjensyn med Pennant. :)

Skrevet (endret)

Kunne ikke ha blitt bedre :mrgreen: :mrgreen:

Det er jo RÅTT!! Dette er det beste laget vi kan stille med!!

Da tenker jeg på oppstilling.. Klart at pennant/babel tja.. og at man mangler AGGER men HERREGUD!!

Nå er jeg fornøyd!!

Nå blir det 18-0 :thumbs::thumbup::thumbs:

Endret av Svantekiller
Skrevet
For de som har tid og råd til å dra til Liverpool på kort varsel, så er det noen få billetter igjen til kampen mot Villa 21. januar som ble lagt ut på åpent salg i dag. Kan kjøpes på nett, via liverpoolfc.tv. :) Vurderte/vurderer å dra selv, men tror ikke jeg får anledning grunnet jobb.

Jeg minner om at du må ha vært på 2 CL kamper og er medlemm av The Kop for og få tak i billetter ;)

Neida, det er ingen restriksjoner på disse billettene. Eller, mulig du må ha Fan Card, det vet jeg ikke. Det er billetter som er på general sale, altså ingen restriksjoner. Men nå er de utsolgt da. :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Pennant er bedre på vingen enn Babel. Herlig lag, kanskje litt defensivt, men jeg tviler ikke på at det blir seier.

Skrevet

Med det laget kjører vi over Wigan. Tror det er det beste laget vi har stilt med i år. Nå skal det riktignok sies at vi ikke har testet ut dette før, med Torres alene på topp og Gerrard i fri rolle, så det er jo ikke sikkert det blir en suksess, men jeg tror det. Så lenge Gerrard og Alonso er mye med frem, og vingene er gode og delvis med i angrepsspillet utenfor vingsonene også, slik at Torres ikke blit helt mutters alene, så tror jeg lagoppstillingen blir rå.

Skrevet

Sant nok, men pennant NÅ er vel kanskje litt rusten ;)

Jeg tror ikke dette er så defensivt jeg... Dette betyr Gerrard OVER midten der han hører hjemme og Alonso som fungerer som et sprede nett...

jeg mener dette er helt :love:

Da får man varme opp med City Newcastle litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...