Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høydepunkter fra kampen

Bra at Torres scoret tre og får ekstra selvtillit i denne perioden. Jeg må si det var bra kantspill av Riise på det andre målet til Torres. Frekk tunnel og pasning til Torres. Benayoun sitt mål må få skryt. En virkelig verdig måte å score sitt første mål for Liverpool på med en tunnel så et bra skudd. Jeg bare elsker tunneler.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har flyttet, så lillebroren min stjeler bladet. Dere får si i fra hvem som er på coveret.

Skrevet (endret)
Noen som har fått the Kopite?

9582609[/snapback]

Nei

9582615[/snapback]

jeg fikk kopite i dag.

spesialutgave av pondus fulgte for øvrig med

Endret av Darx
Skrevet (endret)

Lagoppstilling til Wigan-kampen.

-----------------Reina------------------

---Finnan---Carragher---Hyypia---Riise/Arbeloa---

---Pennant---Gerrard---Mascherano---Babel/Riise---

---------------Kuyt----------Torres-----------------

Tipper vi får se noe sånt.

Endret av Maggen91
Skrevet
Stemmer det! Alonso og Agger er skada og ute i 4-6 uker.

9587424[/snapback]

:scared: shit. Liverpool er avhengig av kreativiteten til alonso. Uten ham blir det bare lange(upresise) baller. Han er selve hjernen i laget og etter min mening den viktisgeste også :(

Skrevet

Tja, Stevie G er da ikke noen dårlig pasningslegger han. Mascherano er heller ikke den verste (Sissoko er), så tror det går bra.. Men for all del, det er et tap for laget i den grad Xabi er en glimrende fotballspiller. :)

Skrevet

Jeg synes at tapet av Agger var det verste. Men ikke misforstå meg, Alonso er viktig han også. Siden vi har Mascherano og Sissoko så er vi mye bedre dekt sentralt.

Skrevet (endret)

Har sett Reading-kampen nå, konklusjon: 1) Første målet til Reading skulle være annullert. Ikke faen om han (om ikke begge) Reading-spillerne er ute av spillet, ballen går jo omtrent gjennom han ene. 2) Torres er helt fantastisk. Ikke bare å grunn av de tre målene, men han jobber som faen selv om han mottar bank som tilsvarer større mengder enn man ser på byen i Oslo på nattestid gjennom et helt år, og han er involvert i alt som skjer offensivt. Knallkamp, viser hva vi har kjøpt. Han blir en av våre beste spisser noensinne med tiden. 3) Torres skulle hatt straffe og Bikey utvist. 4) Elsk å se Aurelio igjen.

Endret av Hewitt
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

5) målet til Yossi (liker den spillern :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...