Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sterke organinsering, lagmoral, fantastisk taktiske, vilje.

8683193[/snapback]

Og fansen da...

8683203[/snapback]

Jeg tror ikke fansen avgjør kampen :) Men The Kop har som vane å være høylytt på storkamper ja.

Skrevet

Storgleder meg til finalen, er United fan men CL finale er alltid morsomt. Er dessverre redd for at det blir alt annet enn en klassiker i kveld.

... i motsetning til sist.

Skrevet (endret)

A Liverbird upon me chest,

we are men of Shankly's best!

A team that play the Liverpool way,

and wins the Champions League in May!

Lykke til ikveld!

Endret av Prebo
Skrevet
Sterke organinsering, lagmoral, fantastisk taktiske, vilje.

8683193[/snapback]

:wow:

Fleste Unitedfans jeg kjenner sier:

Liverpool er bæsj, Ronaldo er best.

8683322[/snapback]

Ja... oooog? :whistle:

Skrevet

Liker laget. Eneste minus er at Kewell ikke starter. Men tror faktisk Zenden greier seg fint i dag, håper bare Kewell får sjansen, en stor bidragsyter til det offensive. Detta har jeg troa på! Bare en time til kampstart!

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

Skrevet

Ønsker lykke til fra en united supporter! Ser faktisk at dere slår Milan, aldri hatt sansen italienske lag. Å vinne kan bli vanskelig, tror dere har en 50-50 sansje for å vinne. 3-2 tenker jeg vi tipper. Håper på en morsom kamp.

Skrevet

Tihi :whistle:

Så dere når Pirlo skulle ta frispark i 1. omgang? Var jo helt identisk som mål nr. 1 i 2005. Draktene like, lyset likt, vinklen likt, plasseringen likt, han tar opp hånda, løper på samme måte osv.

Skrevet

Det var virkelig synd. Er ikke supporter av noe lag, men heller 'Pool enn Milan, og det målet kunne ikke vært mer mot spillets gang. Jeg krysser fingrene for at dere snur dette!

Skrevet (endret)

Jævla typisk. Men fy faen nå ser vi hvor dårlig Zenden er! Han ødelegger hvertfall hvert andre angrep! Få inn Kewell, og det blir andre boller. Tror fortsatt vi tar dette. Har jo pissa på Milan denne omgangen.

Edit: Og dommeren blåser på veldig mye unødvendig synes jeg. Må da kunne gå ann å kroppskontakt.

Endret av ErlendRU
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

vi lå under ettter i.omgang sist å, vi vinner!1!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...