Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Og Arbeloa putter Messi i lomma. Det betyr ikke at Arbeloa er bedre enn Messi.

Skrevet

Reservene er vel å dra litt i?

Dog, skal jo si at det tok lang tid før dere vant over oss igjen. Bør jeg minne deg på hvor lang tid det var?

Skrevet

Selvfølgelig er det å dra litt i, men det fikk nå deg til å reagere. ;) Neida, du trenger ikke minne meg på det. Jeg husker godt at det er 2 1/2 år siden.

Skrevet

Jeg så ikke 3-0 kampen, så vansklig for meg å si. Zlatan var i lomma på Skrtel, poenget er at han var helt anonym. Det var forsovidt resten av Inter også, men ikke til de grader. Hvor vidt Torres var anonym i United kampen vet jeg ikke, men det er ikke slik at bare for at en spiss ikke lager mål, så har han gjort en dårlig kamp. Men er ikke godt for meg å si når jeg ikke så kampen. Dette var en enkel kamp hvor ingen på Liverpool strålte etter det jeg har fått med meg.

Vi hadde full kontroll på Inter og Zlatan i 2 kamper i Europas tøffeste cup.

Som White er inne på, hvis Zlatan da er en av verdens beste spisser, blir da Skrtel like god som Ferdinand?

Skrevet
Som White er inne på, hvis Zlatan da er en av verdens beste spisser, blir da Skrtel like god som Ferdinand?
Skrtel har enda mye å lære, og er langt unna Rio Ferdinands nivå. Potensialet har han, men per dags dato er det ingen forsvarsspiller som kan måle seg med vår stoppkjempe.
Skrevet (endret)

Altså er Torres bedre en Zlatan :)

Neida, ble litt tull dette, men jeg mener forsatt at Torres er bedre en Zlatan. Skulle prøve å lage et eksempel, men det sklir jo helt ut :p

Endret av guttorm
Skrevet
Terry? Hvis man ser bort i fra det å ta straffer selvsagt. :p

Terry er vel en kandidat, men han blir også avslørt en del på farten noen ganger. Jeg har ikke sansen for Terry, men selvfølgelig, han er god. På straffer er han ikke så god, nei.. :D

Skrevet

Når de store kampene spilles er det som oftest en selvfølge at midtstopperen skal pakke inn stjernespissen. EN gang iløpet av kampen får spissen en mulighet til å skore uansett. Ved at spissen blir dekt åner det seg muligheter for andre spillere.

Det er jobben til en midtstopper er å pakke inn en spiss å ikke slippe ham til sjanser.

Vi kan ta Chelsea-Liverpool som eks. Torres var borte så og si hele kampen. Plutselig får han sjansen og han skårer ;)

;)

Skrevet

Uff, det er så trist med landskamp :( Gleder meg så sinnsvakt til neste L`pool kamp, spesielt etter siste mot City. Sitter å venter på årsbeste kampen, der alt fungerer og vi får full utelling på sjangsene. Hadde håpet det kom mot Stoke, og det var vell egentlig bare målene som manglet. Spilte jo bra mot United da, men jeg venter på en sånn full overkjøring og 4-0 - 5-0 seier :)

Så kommer den helsikens landskampen midt inne i kosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...