Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sissoko og Bellamy tror jeg kommer inn som innbytter. Newcastle har jo ganske sterk midtbane, så jeg tror at vi kommer til å spille 4-4-2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg håper er at julenissen (LES: Bramble) spiller for Skjærene. Ellers så har jo Newcastle vært i god form i det siste.. Pleier å være morsomt i disse kampene. :)

Skrevet (endret)

Til de som ikke har fått det med seg... :roll:

Liverpool: Reina, Finnan, Carragher, Agger, Riise, Pennant, Sissoko, Gerrard, Zenden, Bellamy, Kuyt

Sub: Dudek, Arbeloa, Hyypia, Crouch, Guthrie

Newcastle: Harper, Taylor, Onyewu, Bramble, Babayaro, Solano, Parker, Butt, Milner, Dyer, Martins

Sub: Srnicek, Luque, Duff, Sibierski, Huntington

EDIT: Våt bane, ikke optimale spilleforhold desverre... :dontgetit:

Endret av anolop
Skrevet

Fantastisk av Reina. Heldigvis står det 1 - 1 i grove keepertabber. Kuyt har vært usedvanlig svak - så og si usynlig, mens Zenden ikke har lykkes med noe som helst.. Men det har jo vært en frisk kamp, blir overrasket om resultatet holder seg kampen ut. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

reina, den der var sårbar... svarte ta...at han må på død å liv sette balllen imellom to spillere er ufatelig

ut med zenden in med gonzales\\fowler

Skrevet
reina, den der var sårbar... svarte ta...at han må på død å liv sette balllen imellom to spillere er ufatelig

ut med zenden in med gonzales\\fowler

7913120[/snapback]

Benken:

Dudek

Hyypiä

Crouch

Arbeloa

Guthrie

:roll:

Ut med Kuyt inn med Crouch sier jeg bare.

Skrevet

Jaja, sånn går det når man ikke greier å putte de forbanna sjansene man får.. Det eneste positive i andre omgang var Guthrie og Arbeloa. De var veldig gode de minuttene de fikk.. 2plassen blir tøff nå gitt.

Skrevet

Nå så jeg denne kampen. Å nok en gang gjør Benitez defensive bytter når han ligger under. Han gjør nesten det samme hver gang, en unggutt. En høyreback/back også når det nærmer seg 85min; en til spiss. Hvorfor ikke satse alt frem, hva har han og tape?

Forøvrig veldig bra offensivt i første, bedre enn noen kamp jeg har sett med Liverpool denne sesongen.

Skrevet

Enig, byttene var bare merkelige. Skjønner ikke hva vi skal med Guthrie og Arbeola på banen når vi ligger under 1-2, all logikk sier jo at det burde være best å satse fremover.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hva i helvete skjedde? :ohmy: Eneste jeg fikk med meg var at vi klarte å tape 2-0. Vi tar ikke igjen Chelsea på denne måten. :hrm:

7922149[/snapback]

Når tapte vi 2-0?

Skrevet
Hva i helvete skjedde? :ohmy: Eneste jeg fikk med meg var at vi klarte å tape 2-0. Vi tar ikke igjen Chelsea på denne måten. :hrm:

7922149[/snapback]

Når tapte vi 2-0?

7922185[/snapback]

Søndag 22. Okt 2006 :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...