Gå til innhold

3V Aviators, EN BF2 film av Clan 3V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe av det råeste og beste jeg har sett av ferdigheter noensinne i en fragmovie og det er bare å ta av seg hatten, legge seg i støvet og bukke, nikke og neie for slike personer.

 

"Meanwhile we play some bondesjakk" Tok kaka! :!:

 

BTW: Er den første linken oppdatert?

Lenke til kommentar
Dette er noe av det råeste og beste jeg har sett av ferdigheter noensinne i en fragmovie og det er bare å ta av seg hatten, legge seg i støvet og bukke, nikke og neie for slike personer.

 

"Meanwhile we play some bondesjakk" Tok kaka! :!:

 

BTW: Er den første linken oppdatert?

HAHA... * ler høylytt *

 

Tusen takk for den :D :D

 

 

Ja den første linken er nå oppdatert, den ble det før i dag.

Endret av CaptivA
Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke bf engang, men må laste ned når folk her svarer så positivt til den.

Jeg editer når jeg har sett den sikkert.

 

Sykt bra mirror btw, jeg fikk dobbelt så bra speed som vanlig :p

 

(bare 230 :blush: )

 

Edit: Såg første introgreiene, virker ganske så genial... editer en gang til når jeg har sett hele.

 

Edit2: Tøff film. Lag flere slike om dere har tid, ganske morsomt :)

(Spilte bf1942 før, så det er ikke superukjent, + litt bf2demo)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Har dere sett DCResource sin NAVY SEAL film? Introen deres minnet meg med en gang om den, sikkert pga at dere brukte den samme sangen( Kill Bill Theme).

 

*pirke*BTW dere nevnte ikke Kill Bill theme sangen på rulleteksten under tracks...

Joda står i rulleteksten den låta.. Alle låtene står i rekkefølge også.

 

Låta heter Battle without honour or .... et eller annet.

Lenke til kommentar

Glad for at jeg fant en tråd om denne filmen; har mye på hjertet, så here goes:

 

TAKK!!!!!!!! Har spilt lite BF2 sammen med squaden min da jeg ikke er vant til å bli så utrolig eid som jeg blir. Imidlertid gir filmen meg lyst til å spille, abstinensen kommer strømmende som en flom.

Alt er såååå proft laga med filmen; stunts, filmatiske effekter, musikk, regi.... Seriøst: Tårene trillet første gang jeg så den, sammen med sikkel fra munnen. Blir fremdeles oppstemt her jeg sitter på jobben, laster den nå ned her for at kolleger skal få se.

 

Noen spørsmål:

1) Er ikke siten deres oppe? Linken i filmen funker ikke for meg

2) Har dere brukt Fraps i filmingen?

3) Vår nestor i BF2 (VikingNRW) kan ikke huske at flyene har kameravinkler som tilsvarer det vi ser - hvordan har dere fått det til?

 

Takker for inspirasjonen, 3V ruler!!

Lenke til kommentar
Glad for at jeg fant en tråd om denne filmen; har mye på hjertet, så here goes:

 

TAKK!!!!!!!! Har spilt lite BF2 sammen med squaden min da jeg ikke er vant til å bli så utrolig eid som jeg blir. Imidlertid gir filmen meg lyst til å spille, abstinensen kommer strømmende som en flom.

Alt er såååå proft laga med filmen; stunts, filmatiske effekter, musikk, regi.... Seriøst: Tårene trillet første gang jeg så den, sammen med sikkel fra munnen. Blir fremdeles oppstemt her jeg sitter på jobben, laster den nå ned her for at kolleger skal få se.

 

Noen spørsmål:

1) Er ikke siten deres oppe? Linken i filmen funker ikke for meg

2) Har dere brukt Fraps i filmingen?

3) Vår nestor i BF2 (VikingNRW) kan ikke huske at flyene har kameravinkler som tilsvarer det vi ser - hvordan har dere fått det til?

 

Takker for inspirasjonen, 3V ruler!!

Hehe 1000sen takk for den :D

 

hehe bra noen blir fornøyde med det vi har laget :D.. hehe.. Du ta kanskje kaka. hehehehe.

 

1. Siden vår er vist litt ute å kjøre for tiden, den skal være grei værtfall innen 2 uker. Også muligens innen neste Mandag.

 

2. Nope, brukte ikke Fraps i denne filmen, har brukt noe Fraps i den neste filmen som kommer.

 

3. For å lage slike vinkler etc må du laste ned en fil som heter demo.cmd som er laget av gutta som også laget spillet. Den muliggjør dette.

Endret av CaptivA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...