Gå til innhold

skulle ha vindu men fikk det ikke!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kjøpte dette kabinettet på www.netshop.no:

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2657

 

Der står det at det er med vindu på innpakninga det kom med var det også bilde av vindu men når jeg åpner pakka og tar ut kabinettet ser jeg et det ikke har vindu men på netshop står det at det er m/vindu!!

 

Er det noen som har dette med vindu som følgte med??

 

Eller skal det ikke følge med?

Endret av terje142
Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter hva jeg kunne forstå utifra siden til netshop virker det som om det skal være vindu i sidedøra, har sikkert bare skjedd en feil.

 

send en mail til de og forklar problemet så årner det seg nok. =)

Skrevet

har sendt de mail var noe surr med noe ram brikker og greier med de så de måtte gjøre alt manuelt så de har nok tatt feil kabinett det uten vindu..

Litt kjipt men

Skrevet

Jo, det stemmer at det skal følge med vindu på det kabinettet, gjør som The_Darkness sa: Send en mail og forklar hva som har skjedd, så ordnes det seg (Tips: Vær høflig og send link til kabinettet, så går det sikkert lettere ;) )

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har nå kødda med netshop i et halvt år og jeg får ikke vinduet mitt :cry:

Varen er utgått.

Jeg har hatt masse telefoner til de mens det enda skulle vært mulig å skaffe.

 

Så hvis noen vil bytte mitt vindu + penger mot ett med vindu er det bare å si ifra.

Skrevet

HÆ!? Ikke sånn jeg kjenner netshop! Har fått dødsgod service fra de før! og hvis det er de som har drit på draget har du krav på pengene tilbake eller at de sender riktig vare!

Skrevet

Eller at de sender en lignende vare med samme eller større verdi.

Du skal jo ikke betale for vindu og ikke få det, får du ikke den varen du har betalt for, har du vel egentlig rett til å annulere kjøpet.

Skrevet

Om de ikke lar deg annulere kjøpet eller du ikke får en form for erstatning må du sende en mail til forbrukerrådet (er det det de heter?) og klage, eller du kan være slu og sende mail til TV2 hjelper deg så får de litt dårlig PR i samme slengen.

Skrevet
Om de ikke lar deg annulere kjøpet eller du ikke får en form for erstatning må du sende en mail til forbrukerrådet (er det det de heter?) og klage, eller du kan være slu og sende mail til TV2 hjelper deg så får de litt dårlig PR i samme slengen.

5371098[/snapback]

og det er noe de fleste ikke ønsker, så send en mail du;) sku tru du fikk et" positivt svar" ;)

Skrevet

VELDIG rart dette her egentlig. Jeg har kjøpt flere varer hos NetShop og ALTID fått bra service. Jeg får bla. sjokolade med i pakken, og ene gangen ringte de faktisk meg og spurte om jeg var fornøyd med varen og ønsket meg god jul.

Skrevet

De har ikke svart frekt eller noe, de så etter et vindu på de andre kabinetta men alle hadde kommet uten vindu, de klarte ikke skaffe det.

Men hvis den nye modellen av det kommer og den døra passer :D

Men den passer vel ikke :no::no:

Skrevet (endret)

Jeg sjekket opp saken din med Netshop.

 

Det virker som det har vært en misforståelse her.

Denne tråden bør stenges da "kritikken" mot Netshop virker noe urimelig.

 

Rapportert.

Endret av vitamin2
Skrevet

Det er ikke jeg som har kritisert netshop!

De har prøvd så godt de kunne men at leverandøren ikke klarer å skaffe er vel ikke de sin feil?

Skrevet

Terje142 hallo? hva prøver å oppnå nu egentlig?

 

Men uansett du har bestilt en med vindu, men fikk en uten vindu! Selvsagt er det deres feil selv om de har ikke, de skal vente å få flere og sende en til deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...